- 1402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anne
Ben bu hayata üç kelimeyi fazla kullanmam.Onlarda birisi ile anne ne deni aslında çok basit küçük yaşta kaybetmem seni , ama bana sensizliği sorsalar işte onu anlatmam çok basit olmaz.Hani bir söz vardır kaybetmeyen bilemez , ben bu sözü çok iyi bilirim.Anne sizlik öyle lisede sevgilinden ayrılmaya benzemez ,büyüdükçe yada başkasını bulunca unutulsun.Anne sizlik hasta olduğunda yanında senle o açıyı yaşayan birisi olmamak demek . Hani sana vurunca kendi canının yandığını hissede biri olmak,sen ağladın zaman nedenini bilmese bile teselli etmeye çalışan ve bu sırada dayanamayıp sadece senin canın yanıyor diye birinin yanında ağlamasıdır belki ben bilemem nasıl bir şey olduğunu ama onsuz nasıl bir şey olduğunu da benden iyi kimse bilemez.Anneler gününün bir gün öncesi herkes hediye alır ve sabırsızca yarını bekler işte ben bunu bilemem ben o günlerde odamdan dışarıçıkmam , bir hafta kala televizyon izlemem o yüzden nasıl bir şey olduğunu bilmem. Çocukken karanlıktan korkduğum zaman yanına gidecek birisi olmadı mesela benim . Kavga ettiğimde yaralarımı sarılacak ilk aşkımı anlatacağım dertlerimi rahatça paylaşıp beni hiç sıkılmadan dinlecek birisi olmadı ama şunu iyi biliyorum neden erkek çocukları annelerine düşkün .Çünkü anneler erkeklerin ilk sırdaşı ,yoldaşı,ilk aşkı , ilk sevdasıdır , o yüzden erkeler mükemmel kadını ararlar çünkü onlar aslında mükemmeli değil anneleri gibi bi kadın istedikleri için.Ben herkes gibi nasihat veren biri değilim o yüzden annenizin değerini bilin demiyeceğim çünkü o gittikten sonra ona sözlediğiniz her kötü söz , her bağrış ömür boyu sizin yakanızı bırakmıcak .Size tek nasihatım annenizle yapamadıklarınızı ertelemeyin yarın neler getireceğini kimse bilemez...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.