ÖZÜM ALEV ALEV
Bugün anneler günü. Kayınvalidemin anneler gününü kutlamaya gittim.Yoğun bakımda otuzuncu günü.Yaşam destek ünitesinde hayatta kalma mücadelesi veriyor.Yüreğim yanıyor adeta...İnsanın ne zaman nerede ve ne şekilde olacağı hiç belli olmuyor..Seslendim , duymadı...bir nefes inip kalkıyor...Bütün hatıralarla birlikte göz yaşlarım ele ele...Eşim çok fena oldu...Anneyi o halde görmek hiç kolay değil çünkü...Allah’ım ne olur acil şifalar ver cümle hastalarla birlikte kayınvalideme de...Yine aramıza dönsün mutlu mesut yaşayalım...Sen büyüksün Yarabbim...
Hep bana annesini sorardı son zamanlarda...Annesini yitireli kırk yıl olmuş ancak hatırlamadığı için ben ona hep köyde olduğunu söylerdim üzülmesin diye...Kendisini niye görmeye gelmediğini sorduğunda ise en kısa zamanda gelecek derdim...Bir zaman sonra unuturdu tabi söylediklerimi...
İnsanız tabi her an her şey bizim için...Sabır ve tevekkül lazım...Affetsin Yüce Rabbim...Bir anneyi hele hele anneler gününde öyle görmek çok zor...Ateş sardı yüreğimi...Elinden bir şey gelmemesi ne kadar kötü...Dualar ediyoruz ancak...Allah’ım ne olur acil şifa ver , yardım et...Çok zor bir durum...
Allah’ım tüm annelerimize, tüm hastalarımıza acil şifalar ver!...AMİN....
YORUMLAR
"Seslendim , duymadı...bir nefes inip kalkıyor...Bütün hatıralarla birlikte göz yaşlarım ele ele...Eşim çok fena oldu.. Anneyi o halde görmek hiç kolay değil çünkü...Allah’ım ne olur acil şifalar ver cümle hastalarla birlikte kayınvalideme de...Yine aramıza dönsün mutlu mesut yaşayalım...Sen büyüksün Yarabbim...""
neneh kardeşim; Allah-ü Tealâ'nın hikmeti ve kudretinde olan her seyrüseferde bir hayr vardır.
Haberdar olamadığımız bir hassas dua ve niyaz makalesinin üzerinden hayli gün geçmiş olmasına rağmen, Rabbi'm şayet kayınvalidenize sıhhat ve afiyet (böyle ümid ediyorum) ihsan buyurmuşsa yeni haberdar olduğumuz bu yürek acılı manzaranızda inşallah yüren mevsiminin en güzide gülleri açmıştır.
İnşallah, Rabb'im dualarınızın karşılığını vermiş ve değerli anneniz sağlığına kavuşmuştur.
En derin saygı,selâm ve dualarımla
DUANIZI VE DUALARIMIZI İNŞALLAH KABUL EDER DE ŞİFALAR İHSAN EDER YÜCE YARATAN AZİZ ALLAH'IMIZ KAYINVALİDENİZE SAYIM EMİNE BALI OGUZ HANIMEFENDİ.
BEN DE AYIN SEKİZİNDE ÇARŞAMBA GÜNÜ SAFRA KESESİ AMELİYATI OLDUM. RABBİM ŞİFA İHSAN ETTİ ERTESİ GÜNÜ AYAĞA KALKTIM VE EVİME GÖNDERİLDİM. ŞÜKÜRLER OLSUN Kİ YARADANIMA, YENİDEN DOĞMUŞ GİBİYİM. BANA LÜTFEDİP İHSAN ETTİĞİ ŞİFAYI UMARIM, DİLERİM, KAYNANANIZA DA İHSAN EDER YÜCE YARATAN.
ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİM SELAMLAYIP, ANNELER GÜNÜNÜZÜ SAYGIMLA KUTLUYORUM DEĞERLİ DOST MÜMİN VE AYDIN ŞAİRİM SAYIN EMİNE BALI OĞUZ.
KEMAL POLAT
kempol tarafından 5/12/2013 10:11:21 PM zamanında düzenlenmiştir.