- 676 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bir deneme
bu yazı senin için ayşe..
türkçe öğretmenin olarak yazım güzel olmadığı için burada yazıyorum.
sen daha küçücük bir kızsın.ve aslında çok büyüksün.
sen benim yıllar önceki senin sıralarında oturukenki bensin.
kendimi numune sanarken aslında bir ben dah yetiştiğini görmek hem şaşırtıyor, hem endişelnediriyor beni.
sanadedim ki geçen gün.hani diyorsun ya hayatım değişirse hayatımdaki sorunlar da düzlir mi öğretmenim d
ye.sana şöyle demiştim.hayır düzelmez
onlar hep aynı kalır fakat sen alışırsın.sen değişirsin.sen değiştiğin için canını bu kadar yakmamaya başlar hayat.
yüreğindeki umutların oldukça sen hep iyi şeyler hayal edrsin ve bu hayallerin seni ayakta tutar.kötü günler gelir, kötü zamanlar...insan neyle yaşar diye sormuştum sınıfta birgün.herbiriniz farklı cevaplar vermiştiniz. senin cevabını da hatırlıyorum.insan hedefleriyle , hayalleriyle yaşar demiştin.siz benim fikrimi sorduğunuzda ise insan sevgi ile yaşar demiştim.
hayallerin ilk yıkıldığında bir daha hayal kurmak istemediğini söyledin.ilk canın yandığında canını yakacak şeylerden uzak durmak istedin.
oysa insanlar canını defalarca kez acıtmasına rağmen artık sevgi istemiyorum.derdimi paylaşacak bir dostum, halimden anlayan öğretmenim, varlığını susadığın annen, çok uzakalrda olsa da ablan olmasından vazgeçtiğin olmadı değil mi hiç.peki babandan birşey isteiğinde hayır cevabını alsan da onu sevmekten vazgeçmedin hiç.çünkü sevgisiz yaşayamaz insan.odur seni ayakta tuta.
senin karşında sana hayatı öğreten bir öğretmen değil; senin sorguladığın bir çok şeyi canı defarca kez yanarak, yüreğin yangınlardan geçerek, ve her neden se şu içime yerleşmiş hüzne müptela olmuş biri olarak söyledim ki sana.
hayat değişmez, insanlar değişmez; tek değişen sensin ve değiştiğin zmaman tekrar geçmişe dönüp üzüldüğün ve ezildiğin yaşantılara dönüp herşeyi yeniden ve bu kz her şeyin farkında olarak yaşamak istersin.
ama hayatın tekrarı yoktur.kaaçıranlar ve yeniden izlemek isteyenler için binlerce kez her gece ve her gece hayallerinde, rüyalarında ve korkularında yer bulur fakat hepsi bu.
her şeyi ne kadar da karanlık bir tablo gibi anlattım değil mi.
fakat, bu karanlık tabloyu aydınlatacak olan şey ise sensin.o güzel gülümsemen ve masumiyetin.sen gülünce güzelleşir her şey, gözlerinin ışığ aydınlatır dünyanı.
ya da(ya da ayrı yazılır:)) dua ile...dua dünyanı aydınlatır.
hayatı çözmek konusunda benden daha az canın yanması ve benden daha başarılı olman dileğiyle...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.