- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KONSER Mİ? ÇİLE Mİ?
Dün feshane de samsun günleri vardı. Oraya gittik ama beni oraya çeken şey Cengiz kurtoğlu nun konseri oldu. Babamda hayranıdır onunla birlikte gittik. Önce bir kavurma yedik. Satıcısı, TV de çıkan kavurmacı diye bağırıyordu. İşte o kavurmadan yedik. Sonra konser yerine girdik. Saat kaçta çıkacak diye sorduk yetkililere 20:00 dendi. Bizim geldiğimizde de saat 19:30 du 30 dakika bekleriz dedik. Milletvekilleri konuşuyordu. Saat 21:00 oldu milletvekilleri susmadılar. Hepside konuşmacı olarak bakıldığında vasatı aşamadılar. Hepsi basitti. Bahsettikleri konular hep aynıydı. Hep o aynı politikacı ağzıydı. Bağırış iki Allah sizden razı olsun. Tamam alkışı aldınız. İnsanları zorla kendilerini dinletiyorlar. Kimsede çıkıp demiyor ki, neden bekletiyorsunuz bizi? Diye. Böyle susarsa halk politikacılar tabi ki ezer.
Sonra biz sıkıldık saat 21:15 falan. Çıkıp su aldık sonra geri döndüğümüzde arkada kaldık. Saat 21:30 oldu. Cengiz kurtoğlu bir sanatçıdan sonra çıktı. O sıralarda bir samsun taraftar grubu kalabalığı yararak geçtiler. Ve anlamsız bir şekilde bağırmaya başladılar. Sonra asıl olay şu; tabi orda bir canlı yayın ekibi var bir kameraman arkadaşın üstünde Trabzon forması vardı. Ona bulaştılar. O forma çıkacak diye bağırdılar. Sonunda arkadaş çıkardı. Galiba çıkarırken bir şeyler vırıldandı vay sen neden öyle dersin diye bağırmaya başladılar. Adamın üstüne yürüdüler güvenlikçiler araya girdi ve bir kısmını alandan çıkardı. Şimdi ben zaten bu taraftar zihniyetleri hiç anlamamışımdır. Sanki bir ingilize forma çıkarttırıyorlar. Oda Türk sende Türksün ne farkın var. Çok aptalca. Bazı insanlar ortalığı kızıştırmak için vardırlar.
Sonra bir iki şarkı dinledik ve konser alanından kaçtık resmen. İçerisi çok sıcaktı ve ayakta seyretmekte çok berbattı. Bir daha kapalı konsere gitmem. Rezillik.
YAZAR:YUNUS EMRE SÖZGEN
12 MAYIS 2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.