- 1424 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Müslümanlar Terörist Değildir
Bazı kişiler, kurumlar hatta ülkeler Müslümanlara hep "Müslümanlar teröristtir ve vahşidir" dedi. Peki bu ne kadar doğru?
Müslümanlara terörist diyenler "cihad"ı öldürme biçimi sanıyorlar. Halbuki cihad dini yaymaktır. Cihadda öldürmek yoktur. Eğer cihadda öldürmek olsaydı; şu an 7 milyarlık bir dünya bir nüfusu olmazdı, çünkü; Müslümanlar zamanında ele geçirdikleri yerlerdeki gayrimüslimleri öldürürdü. Ama tarihe baktığımızda Müslümanların gayrimüslimlere uyguladıkları bir katliam ya da soykırım yok.Bunun tam aksi var. Yani Müslümanlar güçlüyken gayrimüslimlere yardım etmiş ve onlara zarar vermemiştir.
"Cihad"ın dini yaymak olduğunu söylemiştim. Şimdi bazıları şey diyebilir: "Müslümanlar cihadla insanları tehdit ederek dinlerini yayıyorlar." Bu İslam’da yoktur. Hiçbir Müslüman bir gayrimüslime dinini zorla kabul ettirtmez. Eğer böyle bir şey olsaydı; şu an dünyanın %50’si Müslümandı.Cihad dini ikna ile kabul ettirmektir.
Şimdi gelelim asıl konumuza...
Dünyadaki terörizm hareketlerini hep "Müslümanlar yaptı" olarak gösterdiler. İlk önce şunu söyleyeyim:"Terörizm sadece bir dine ait değildir." Müslümanlar adım atsa; "İslam terörizmi baş gösterdi diyorlar."
Yıllarca bazı emperyalist devletler müslümanları terörist olarak gösterdiler. Bu İslamofobi’yi güçlendirmek için onların yaptığı planlardan ilki. Bu planlardan bir tanesi de şudur: Müslümanların yapmadığı şeyleri Müslümanlar yaptı olarak göstermek.İşte burada dünyanın en büyük ve tehlikeli silahı devreye giriyor. Bu silah atom bombası değil elbette.Bu silah medya.
Medya -tabi gerçekten Müslümanların elinde olan medya şirketleri hariç- İslamofobi’yi besleyen en büyük damardır.Hatta İslamofobi sadece medyadan beslenir desek yerinde olur.Siyah haklarını savunan Malcolm X’in dediği gibi: "Eğer dikkatli olmazsanız;medya sizin zalimleri sevmenizi mazlumlardan nefret etmenizi sağlar."Malcolm X burada medyanın yapacağı bir haberle kitleleri nasıl etkileyeceğini vurgulamış.Dediğim gibi medya en büyük silahları dikkatli olun.
Peki nedir İslamofobi?
İslamofobi, İslam’ın ilerleyişini durdurmak için malum kişilerin ortaya çıkarttığı bir nevi psikolojik bir durumdur.İslam’ı yanlış anlatan bu malum kişiler gayrimüslim ülke halklarının İslam’dan korkmasını ve ona düşman olmalarını istiyorlar.Müslümanlar olarak biz İslamofobi’nin dayanağını çökertmeli yani İslam’ın terörizmi desteklemeyen bir din olduğunu kanıtlamalıyız.
Selametle...
Emre Kaya