- 480 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZİM SEÇTİKLERİMİZ
Bazen yaşamımıza aldığımız insanların zamanla ne kadar yanlış insanlar olduğunu geç de olsa , farketmek kârdır. Sanal dünyada yayıla yayıla kendini bir yerlere koyan bu insanları tanıdıkça,ruhumu donduran soğuğu hissedince ,tüm bedenimin donmasına müsaade etmeden bir kaç zaman sonra bu insanları hayatımdan çıkarmanın doğruluğunu onaylıyorum.Bazen Dokunmatik ekranlara dokunmamaya hâlâ özen göstermekle birlikte bu direncimin ne kadar süreceğini de kestiremiyorum.Her ne kadar zararlarına karşı tedbirli olmaya çalışsam da… zira annemin geçmiş yıllarda kullandığı merdaneli çamaşır makinesi aklıma geldiğinde, dehşete kapılıyorum.Nasıl karıştırırdı yıkanan çamaşırları.Nasıl ses çıkarırdı bir kaosun ortasında..Sonrada karıştırdıklarının suyunu sıkardı merdanesiyle..Zira artık yaşanan bu günlerde karıştırıcılar çok."bir deli kuyuya taş atmış,bin akıllı çıkaramamış"misali ..Karıştır ve izle.Hemde büyük bir zafer ifadesiyle.Yangına körükle gidenler bir fırsatını yakalamaya görsünler.Dünyanın ençok laf bilen -yapan takımındandırlar.Hele birde birileri onları şakşaklarsa,oh değmeyin keyiflerine.FETTANlık.Türkçe anlamıyla KARIŞTIRICIlık.Tiiye alınmasıyla da MİGSERcilik..Fettanı biraz daha açarsak,mübalağayla fazlasıyla fitne yapan, dünya düzenini ve insanların arasını bozan kişidir. Şeytana da fettan denilmektedir. Zira fitne ve fitnecinin dünya üzerindeki tahribatları Âdem (s) zamanından itibaren asırların negatif mahsulüdür ve hep ayakta olan, piyasadan düşmeyen büyük tehlikedir. Hatta Âdem’in çocukları Kabil ve Habil arasını bozan aileleri, dağıtan, dostlukları tahrip eden, devletleri harbe sürükleyen, imparatorlukları yıkan, doğru kararları fesih ettiren ve ırkçılığı hortlatan" fettandır, fitnecidir"demek doğrudur.Diğer adı da araştırmalarıma göre MÜNAFIKLIKtır.Münafık ise; yaptıklarını kamufle ederek her renge bürünen büyük fitnecidir.Bu hareketler durdurulmadıkça kavganın bitiminden, sulhun gerçekleşmesinden söz edilemez.Yoksa kavganın dozajı büyüyecek, huzur bozulacak, anneler hep ağlayacak,insanlar hep mutsuz olacaklardır.Kafa karıştırıcı bu türlü insanlardan,dost görünümlü karıştırıcılardan uzak kalmamız dileğimle,SEVGİLER.EDA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.