OĞLUMA ANNELER GÜNÜMÜN TADI TUZU
Son günlerde kendimi halsiz ve yorgun hissediyordum ara ara dönen başım beni korkutmuştu...yirmili yaşlardaydım ben hasta olamazdım gene bir sabah baş dönmeleriyle uyanmıştım ne olduğunu anlamak için apar topar gittiğim doktor karnında bir bebeğe hayat vermeye gayret ediyorsun üç haftadır demişti...
Çok şaşırmıştım sevinçten ağlıyordum ilk kez tanışmıştık o gün...hayallerim,arzularım en güzel duygularım o gün var olmuştu sana karşı benim bebeğim dünyanın en güzel bebeği,en yakışıklı adamı yada en güzel prensesi olacaktı ve ben yeryüzündeki tek hamile kadındım bir mucize gerçekleşmişti eve gelene kadar sanki yolda herkes beni bütün gücüyle alkışlıyor aferin Sevtap diye haykırıyordu....
Bitmek bilmeyen merak duygumla karnımda rahat rahat büyümeye devam ediyordun üç ay olmuştu bile kendimi çok yorduğum bir gün ilk kez ben gideceğim diye günlerce çırpındın,yalvarıyordum sana lütfen beni bırakma sensiz kalmaya hazır değilim.. inadını anlıyorum sen asi bir bebeksin ama bende anneyim sözümü dinlemelisin kalmalısın ben sana sarılmak ve koklamak için günleri sayıyorum hele bir doğ söz veriyorum her istediğin zaman her yere gideceksin ama şimdi beni terk etme....hazır değilim....
bak hiç dinlemiyorsun sözümü bakalım bu savaş ne kadar sürecek.....
Oooh...çok şükür savaşı yirmi gün sonra ben kazandım kalmaya karar verdin çok şükür bu arada sen bir erkekmişsin bu savaş arasında oğlun olacak dedi doktor ...
Her gün biraz daha kaynaşıyoruz birbirimize karnımda çılgın gibi halay çekiyorsun aman ALLAHIM ne ara öğrendin sen halay çekmeyi,horon tepmeyi...
Ve o güzel gün gece yarısı başlayan ağrılarım,sızılarım eşliğinde özgürlük türküleri söylüyorsun
bir koca günün ardından akşam üzeri doğdun...Hoş geldin dünyama,hoş geldin yeni yaşama çok şükür seni verene çok şükür her anına aslanım Yiğitcan’ım....
küçücük ellerin,mis kokun,ağlaman ne çok şeyin var beni yaşama bağlayan ne çok sebebim var artık hayata karşı güçlü olmam için ve sen en özelsin... her çocuk gibi düştün,koştum,ağladın ağladım,yemedin kızdım ...bende doğal bir anneyim...kızan,bağıran,af eden çok seven evet sonsuz seven yaşamana her an şükür eden anneyim...
şimdi sen yirmi yaşındasın ben kırk....minik yaşlardaki kadar yaramaz değilsin sonsuz efendi sonsuz merhametli beyefendi canımsın canımın içisin....
ALLAH nasip ederse öğretmen adayısın !!!
çok istedim öğretmen olmanı hayata güçlü insanlar eğitmeni,sana ve senin gibi Asil Türk öğretmenlerine Vatanımda çok ihtiyaç var...
ben seninle hayatının her anında gurur duyuyorum ölene kadarda duyacağım aslanım...senin annen olmak bir ayrıcalık ve bu ayrıcalığı bana nasip eden ALLAHA sonsuz şükür ediyorum
her anımda yanımda olup yaşama seninle sarılmama izin verdiğin için sonsuz minnettarım sana aslanım...yüreğimin sesi olduğundan dolayı sevgi kelimelerime sözlük olduğum için huzurluyum senine çıktığım yolda artmanı diliyorum huzurun sonsuz olsun yiğit’im bastığın kuru topraklar altın olsun ,sağlık olsun ,bereket olsun ömrüne keyif versin ruhuna huzur anne olmama izin veren ALLH’a ve beni ana yapan sana minnettarım ANNELER GÜNÜM KUTLU OLSUN :))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.