- 670 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MİRAS YEDİK
Biz büyük bir medeniyetin köklü bir kültürün,savaşlarla akınlarla at,avrat,silah üçlüsüyle,orta asya dan avrupa içlerine, rusya dan hint denizine akdenizin güneyi dogusu türk medeniyetlerinin eserleri yapıtları süslü kemer cami medrese müze.... akla ne gelirse günümüzde el ile gösterilen ihtişamlı bir tarihin devamı insanlarız.
Ben üzüntü ve içim acıyarak söylemek istiyorum, atalarımızdan utanarak evlatlarımızdan özür dileyerek itiraf ediyorum ben bir miras yemiş insanım.Çok üzgünüm cocuklarımıza ne bir temiz hava ne bir temiz su ne bir kirletilmemiş orman ne bir ayak basılmamış mekan, övünülecek bir gecmiş,bir buluş,hataı kurtaracak ne bir icat,ne bir eser,ben cok üzgünüm bunların suclusu hep benim.Ben atalarıma neden benzemedim,niçin PİR SULTAN olamadım,FERHAT-ŞİRİN,ASLI-KEREM,LEYLA ile MECNUN kadar sevemedim,Neden AŞIK VEYSEL degilim, KÖROGLU-DADALOGLU-MEVLANA-YUNUS EMRE atam degilmiydi yoksa.Mimar SİNAN kimdi atam degilmiydi.MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ne söylemişti TÜRK ÖVÜN ÇALIŞ GÜVEN.Ben cok özür diliyorum bunları hiç yapamadım.
Ben bir tüketiciyim.Yedim bitmeyecek sanarak cok yedim halen yiyerek.Sahte aşkların,entrikaların,hak yiyenlerin,vurguncuların,soyguncuların,kardeşi kardeşe kırdıran,talan zamanının,din bezirgancılıgının,doga katliamcılıgının vs. zamanının miras yedi cilerin arasında bende varım.
Sahi biz ne bırakacagız gelecege.Hangi zamanın yaşayan ataları olacagız,bizi ne yada hangi kuşak olarak tarif edecek torunlarımız.
Benimle aynı sucu işleyenler acaba parmak kaldırabilirlermi?
SUCLUYUM ÖZÜR DİLERİM.
Kamİl TAN/ARDAHAN
YORUMLAR
Eğer insan en önemsiz bir işte bile çalışıyorsa, bunun cebine değil de vatana bir hizmet olduğunu düşünerek yapıyorsa, üzerine düşeni yapmış sayılır.
Ama kendi geleceğiyle ülkesinin geleceğini ayrı tutup, milletine, devletine küfredip, o arada bi yolunu bulup cebini dolduruyorsa, haindir o insan. Ve herkes kendi kaderiyle bu milletin kaderini bir tuttuğunda,yani Çanakkale gibi bir duygu sarınca ülkeyi, o zaman tekrardan ayağa kalkacağız. Ve ben bunun olacağına o kadar inanıyorum ki, bunun olmamasını düşünemiyorum bile...