- 914 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
insanlar ve yağmurlar üzerine
hayatın sürprizleri üzerine bir yazı...
bu yazıya başlarken aslında niyetim insanların iğrençlikleri üzerine yazmaktı.fakat dışarıda birden yağmur başladı.ve ben bu durumdan keyif almaya başladım.yağmur bir sürprizdir bazen öfke sizi sardığında ve yalnızlık bir nimettir.öfkenizin kelimelerinizi esir aldığı bir anda başlayıverir ve ruhunuzu okşar.
hayatta hiçbirşey kendinizi üzecek kadar kıymetli değildir.ve insanlara kıymetsiz olduklarını en iyi bu şekilde ifade edersiniz.üzülmeyerek.
bu güne kadar yaptıklarına üzüldüğüm insanları düşünüyorum.şimdi nerdeler, ne yapıyorlar ve kimleri üzmeye devam ediyorlar.
peki şimdi benim hayatımın neresindeler.
evet ...bu gün bir öğrencim zamanla insanlarla olan sorunları düzelir mi diye sordu.bende hayır dedim.insanlar düzelmez sadece alışır insanların iğrençliklerine kalleşliklerine dedim.hiçbirşeyin dünmyanın sonu olmadığını anlarsın dedim.herşeye rağmen devam eder hayat.
ve bir gün ansızın bir yağmur yağar.ve o seni mutlu eder.insanlar seni üzmeye kalkarsa yağmur seslenir sana...boşveeeerr..ve boşverirsin.
aklını sorular yorar.içinde sancılar duyarsın geceleri uyandığında.ama hayat seni öyle bir yorar ki geceleri deliksiz uyursun.insanlarmış, hayatmış oralı olmazsın.
bir yağmur yağar, ve hepsi geçer gider...