- 627 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASKTA SAYGI SEVGİ YOKTUR
ASKTA SAYGI SEVGİ YOKTUR
önemli olan degerdir düşündüklerimiz çok mantıklı ve ne istediğini bilen biri imaj çizebiliriz.Ancak sözlerimizdeki bir cümle, altta yatan düşünceyi açıklamalı: ben ona deger veriyorum ondan deger görüyorum; bu sevginin en saf ve beklentisiz halidir! Zamanı geldiğinde, istediğin ve beklediğin zaman karşına çıktığında, eminim aşkı en güzel haliyle yaşanır. Gerçekten karşına herkesin deger berdiği deger buldugu bir insan sizleri sevecek alıp ruhunuzu sizden götürecek bir çift göz çıkacaktır ve bu hiç de sizin aradığıniz özelliklere uygun olmayan biride olabilir.
Ona da aşık olabilirsin, aşkın mantığı yoktur. Askta mantı aramak zaten baslica bir sorundur buldugunuzda olaylari sadece akışına bırakmak gerekir bekleme ve hayatın bize neler sunacak? bu kadar basit! Bunu kabul etmeli ve seninle aynı hayali paylaşan birini buluna kadar bu yolda yürümeye devam etmelisiniz,kimin ne olduğunun fazlaca bir önemi yok senin ne istediğin önemli. Sen ne istediğini belirleyeceksin, o hedefte yürüyeceksin. Eğer bu yolda sana eşlik edemiyorsa birileri, o zaman onu geride bırakıp kendi başına yolculuğuna devam edeceksin. degerlerinizde bedeniniz ruhunuzdan ayrı bir hareket ve ritim içinde olmadığını anladığımızda, bedenimizde oluşan her ivmenin, hareketin, ruhumuzda bir karşılığı olduğunu fark ederiz.
Bu bir degerdir gerek sevmek olsun gerek sevişmek elbette çok özel bir törendir ve aşkın en güzel göstergesidir. Bunu degersiz insanlarla yaptığınızda, bir süre sonra bedenimizin karışıklığın ruhumuza yansımasi ve size kdv olarak dönmesi kacinilmnazdir veya tam tersi olur.Sevişmek, sevmak deger verdiginiz bir insanla paylaştığınızda değerlenen ve size gerçekten bir katkısı olan bir bütünlüktür. Sıradanlaştığında, mekanikleştiğinde ve içinden duygusu çıktığında, insanın ruhunu eskitip ve yıpratıgi ve sonradan kapanılmayacak yaralar actıgı yasanarak ispatlanmıstır. Fazla, anlamı olmayan ve ruhunuzun dahil olmadığı sevişmeler, bedeninizi değil ama ruhunuzu gerçekten kirletir.Namus bekçiliğinden bahsetmiyorum kirlenmek derken, hayatımıza giren her insan ruhumuzda parmak izini bırakır.
Seviştiklerimiz ise; mühürler bizleri ve biz de onları. O yüzden kalabalıklaştıkça çevremiz ve hayatımıza girenler, ağırlaşır ruhumuz.Ertesi gün, ertesi yıl, ertesi ay, zamanı önemli değil, üstünüzdeki ağırlıklardan kurtulmak istediğinizde, cebinize bir pişmanlık listesi koymaya başlarsınız ki; bana göre bu da başka tür ağırlıktır ve aynı derecede gereksizdir.
Bütün bu sıkıntıları yaşamamak için, sevişmenin yürek, beden ve ruhun töreni olduğunu, özel olduğunu ve bunu gerçekten hissetmek istediğiniz insanla yaşamanız gerektiğini söylerim
. Kadın ve erkeği birbirinden ayıran değerleri kaybettiğimizde, bizim de hem ruhsal, hem kimliksel bunalıma girecegimizi hatırlartırım; eger hayatınızda degerli olanlar deger içinde yanliş ta yapsalar da bakın size nekadar hos geliyor onu büyük birlütüfla affedfersiniz ? deger hayatımızın bence anlamıdır.Şimdi bir daha düşünün bakalım:ASKTA SAYGI SEVGİ varmidır degerin yanında!!!!!!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.