BİR DOST ARIYORUM
Bu akşam içimde bir boşluk,yüreğim öylesine buruk.Odam karanlık ışıklar sönük ama yüreğim daha karanlık.Çok yalnızım bu akşam tıpkı diğer akşamlarda olduğu gibi.
Gözlerimde hüzün yaşları,yüreğimde yanlızlığın telaşları var bu gece.Ben mi çok yorgunum yoksa gözlerim mi bilemiyorum.Uyumamak için direniyorum.Dışarda hafiften bir yağmur çiseliyor,toprak kokusu doluyor odama aralık bıraktığım penceremden.
Hüzün var odamın duvarlarında,yalnızlık var sadece ,konuşuyorum duvarlarla bazende gökteki yıldızlarla ama olmuyor işte onlar bana cevap veremiyorlar ki.Göz yaşlarımıda silmiyorlar.
Artık bıktım böyle yaşamaktan bir dost arıyorum kendime benimle gülüp benimle ağlayacak
ve hepsinden önemlisi ben ölünce o benim yerime ikimiz için yaşayacak.
Bir dost arıyorum sadece hepsi bu kadar.
Gerçekten çok üzgünüm bu gün ve ne yapacağımı bilemiyordum aklıma site geldi yazmak istedim,İçimden geçenleri paylaşmak istedim.
Şimdi söyleyin bana omuzuna yaslanıp ağlayabileceğim,beni dinleyecek,halimi anlayacak bir dost arıyorum bulabillir miyim sizce?
YORUMLAR
bir dostmu
nasıl bulunursa banada söyleyi.. bir dostum var zannedersin ama arkanı döner dönmez seni maf etmek için elinden geleni yapar ve inanın duvarlarla konusmak cevap vermeseler bile bu devirde daha iyi...
umarım bulursunuz ama bir dost bulursanız gerçekten bana soyleyin benimde ihtiyacım var...
ben zor derim..................