- 1375 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜVENEBİLMEK
Hani birilerinin cebi çeşit çeşit duyguları sömürerek sel oluyor ve doluyor doluyor doluyor...gören duyan sanki mezarda harcayacak zannediyor ya..birileri de o selden yaladıkları ile geçiniyor ya....böyle bir sistemde güvende olduğuna inanmak IQ nuzun 60 altında bir yerlerde olduğunu gösteriyor gibi geliyor.
Bakıyorsunuz ve dinliyorsunuz...Diyor ki;- Ben.....xx....xxxx...xxxx...xx..kavimdenim...zzzz..yyy...mezhepdenim...Biz şöyle adil, böyle kadir,bilmem ne kudretteyiz...Ve daha tahammül sınırlarınızı iptale kadar götüren zırvalıklar...
Soruyorsunuz..? Kardeş annenizin rahmine düşerken; - Annenizi,babanızı,kardeşlerinizi,akrabalarınızı,kavminizi,milliyetinizi,cinsiyetinizi,teninizi.......vs seçim hakkınız varmıydı...!
Cevab mı maalesef cevap koskocaman ve bomboş bakışlardan ibaret...
İslamiyetten bi haber yaşayan bir topluluk...Hemde "İkra" emri hiçbir ayrım güdülmeden tüm insanlara verilen yüce bir dine tabii olduğunuzu iddia edecek !!...Hemde o dinden haberi olmayacak kadar inanacaksınız...
Aman Ya Rabbim...Bu ne üstahlık diyorsunuz...Tövbe Ya Rabbim sadece kendi kavmi kurtuluşa ermiş ari ırk...??? Hangisini dinleseniz diğeri haksız,despot,faşist.....Hiç kimse nefis hesabı yapabilecek kadar cesur davranamıyor....
Fatih Sultan Mehmet Hanı tanımadan,kim olduğunu okumadan öğrenmeden 1453 rakamı hemen şifreleri oluveriyor...Niye..? Çok basit atalarının adaletle hüküm sürdüğünü,her birinin meslekleri olduğunu,hazineyi sömürmediklerini,3-7 dil arasında farklı dilleri bildiklerini,uyguladıkları adalet sisteminde ise dağda çoban memed efendi ile aynı haklara sahip olduklarını öğrenmeden yaşamak çok kolay geliyor...
Bu kadar sıg düşünen ve yaşayan bir toplumda yaşamak zorunda kalan bir ahmak olarak soruyorum;
-Neyinize GÜVENEBİLİRİM....
-Atılabilecek her türlü kazığın hepsinin hazır olduğuna,her türlü hakaret ve küfürün alkışlanacağına,fuhşiyatın normal sayılacağına,dolandırıcılar ve her türlü hırsızlığın uyanıklık sayılacağına........yani tüm zamanlarda ahlaksızlık sayılan ahlakınızamı GÜVENELİM.....
GÜVENEBİLMEK ANCAK İNSANLARIN ADİL ve HAKKANİYET ÖLÇÜLERİ İÇERİSİNDE OLDUĞU ORTAMLARA LAYIKTIR...GERİSİ LAF-I GÜZAF
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.