- 1359 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
SAHİ SEN KİMSİN?
Her şeyi eskittim,yıprattım,dize getirdim; baktım olmadı dile getirdim.Aynada baktığım yüzü,dinlediğim şarkıları,okuduğum şiirleri,en sevdiğim gömleğimi, sakladığım kartpostalları,geçmişimi ,hatırladığım fotoğrafları,yalnızlığımı paylaşan dostlarımı,harçlığımı aldığım babamı,rahminden düştüğüm annemi,hislerimi paylaştığım abimi,ekmeğimi paylaştığım kardeşimi ve kız kardeşimi eskittim.Canımın motoru kalbimi,kalemi tutan elimi, yoluna koyduğum başımı eskittim.Tendeki canı,yüzümdeki sakalı,başımdaki saçı eskittim de bir seni eskitemedim, dilimden düşüremedim.Aşkından yanıp kavrulduğum , milyonlarca kez doğurup, sayısız gömdüğüm seni eskitemedim.
Nesin bilmiyorum ki canıma yapışan pıtırak mısın,kanıma dadanan kene misin?Yoksa beni kendi miracıma yükselten Burak mısın?Cennete götürecek huri misin,cehennemde azabımı yapacak zebani misin?Nesin, kimsin ve neyimsin?Ne yapmalıyım?Esiri olduğum gözlerini mi çıkartmalıyım,yoksa sana tapuladığım gönlümü mü söküp atmalıyım.Düştüğüm ataşını söndürmek için İbrahim sabrına mı sarılayım?Karıncalar ağzında ateşime su mu taşıttırayım.Ne yapayım?Aşkına yapışıp dünyanı mı karartayım, dünyamı kucağına verip emzirmeni mi isteyeyim.
Bir gece ki ağarmış sakalıma asılı.Her telinde binlerce kez asıldığım, binlerce kez doğrandığım, kanımla yıkandığım, aşkına milyonlarca kez boyandığım, her defasında aşağılandığım, acınla kıvrandığım,üzüntünle ütülendiğim, kefenlere girdiğim bir gece yaşadım.
Kendimi hesaplara çektiğim, doluyu boşa , boşu doluya yerleştirdiğim, her defasında kapına geldiğim bir gece yaşadım.Gözlerimi kırpmadığım, tırnaklarımın çekildiği, dişlerimin sökülüp, dilimin dikildiği bir gece yaşadım.Morfinsiz, narkozsuz ameliyatlara alındığım bir gece yaşadım. Dilim dilim edildim de sana ait ne varsa vermedim. Sakladım, gizledim, sorgulara çekildim ama seni ele vermedim sevgili.Bir bütündün ve yerindeydin.
Her parçan bir canlıdaydı, her telin bir cansızdaydı. Senden kaçmaya çalıştım,senden kaçtıkça sana sığınmışım. Bu gece bunu anladım. Kederinden, acından, eleminden duramazken yerimde, saatlerce dolaştığım yeryüzünde bastığım, dokunduğum, gördüğüm her nesnede sen vardın.Düşkünlüğümün görülmemesi için altına sığındığım ağaçta sen, elvan elvan kokan sokaklardaki beyaz, kırmızı,pembe güller sendin, hanımellerinin kokusunda gizlenmiştin.Cadde boyu akan su sendin.Kuş nağmelerinde sen, yağmurun ıslaklığında sen ve saçlarının kokusu vardı.Gecede ve geceyi süsleyen ayda,yıldızda,yakamozda ve mehtapta sen vardın.Güneşte, bulutta, göremediğim denizde sen vardın.Nesin bilmiyorum ki…Nasıl örülmüşsün anlamadım ki…Sen ne yün ne de naylon bir ipsin.Sen içime, üstüme örülen çelikten bir sicimsin.Senden nasıl kurtulacağım bilmiyorum ki.Acizliği bana yaşatıyorsun da neden bu acziyetin karşısında dik duruşu öğretmiyorsun.
Arafında kalan bir biçare gönülüm.Bir adımda cennet oluyorsun.Hiç olmadığım kadar mutlu oluyorum.Özlemini duyduğum ne varsa bu hayatta bir tebessümünle yaşatıyorsun.Ben senin gülüşünün tınısına bu bedeni esir pazarında bir tutam ot pahasına satarım.Can içre cansın,can da sultansın.Kalpte moral, tende atansın.Aha şu çürüyen bedenimin ışkısın.Kinim, nefretim,heyecanım,neşem, gülüşüm, nefesimsin.Neylersin gerçeğin balyozu düşünce beynime bir hiçsin,sende bir hiçim.
Bir adımda cehennem oluyorsun.Yakıyorsun, kavuruyorsun,kesiyorsun,biçiyorsun,örseliyorsun,teni eritiyorsun, bitiriyorsun ve yeniden yaratıyorsun.Kanımı kurutuyorsun,gayyaya hapsediyorsun, kan ve irin ikram ediyorsun.Bana acıları reva görüyorsun ama senin için öldüğümü, geberdiğimi (en güzel ifadesi bu)görmüyorsun.Ben şu yalan dünyada senin için- daha toprağa düşmeden -zebanilerin dostluğunu istiyorum.Daha net ifadesiyle cehenneme razı oluyorum.
Dedim ya gülüm sen dile düşen değil yürek deşensin.Domur domur, oya oya, yara yarasın içimde, içim sana meftun.Biliyorum ki bu ayrılık bana hayır getirmeyecek ve yine biliyorum ki bu hasretlik bizi hiçbir an güldürmeyecek.Gönlümden seni söküp atamıyorum ki.Ondandır ölüm bana çok yakışacak.Senden kurtulmanın tek yolu ecelimin koluma girmesi, bana yoldaş ve sırdaş olması.Sana şunu söyleyebilirim, ecelim sana olan aşkımı görünce aşkıma aşık olacak.Seni kıskanacak ve canımı istemeden ıstırap içerisinde alacak.
Hakikaten canımı sen almak istemez misin?Çünkü ben her gün ellerinde ölüyorum.Zehirliyorsun,cellatlara veriyorsun. Canım, ruhum, özüm hakikaten sen kimsin ve benim neyimsin.Ne yapıyorsun bana ve ne yapıyorum sana?Acıman yok mu , merhametini kime ve kaça sattın?Şefkatin yok değil mi?Ah ölüyorum ,elimi tutar mısın?
Sahi sen kimsin?