ÜÇ KARPUZ
Bir,bir girildiğinden,üçü bir yerde bir anekdot size..1_TURİST BİLE DEĞİLİZ…Bugün Bodrum ,Gümbet,Bardakçı koyundayım.Bu kez beach komşularım İngiliz.Buralarda da-işletme sahipleri hariç-pek Türk yok yazık ki..Fikrim,Ruslar bir,İngilizler sıfır;Türkler ikisine de beş basar aslında..Gerçek dediğim..Mesela bir İngiliz kadın gördüm.Kafadan adam.Vücuttan da,eh işte…Kadın diyelim.Hatta,çocuğu olmasa yanında,diyemeyebilirdim belki de..O derece yani.).Hani,uzun bacak,sarı saç,renkli göz mevzuu var ya ,o da hikaye..Bazen ,un var,yağ var,şeker var da,yapanın boş anına gelmediğinden mi diyeyim ne..Çar çur oluyor malzeme..Şimdi;hep deriz ki,Biz memleketimizin kıymetini bilmiyoruz ve elin yabancısı ,taa nerelerden geliyor da,biliyor değerini..Bilir tabii!!Bizden,gidip de görebilen kaç kişi?Gitsek de bilmesek,haklısın;dükkan senin…Yani,bu ne dünya kardeşim ,gezen gezene..Ve de biz neden gezemiyoruz kendi ülkemizde,böyle sere serpe..2-YOLLARDA..Radyo dinliyorum haliyle.Adı Helga..Doğum yapmış ve sonrasında da demiş ki,işyerine:ben haftada 20 saat çalışırım 10 saat de evden çalışırım..Yani,o Helga,bizim buralarda , tatil köylerinde gördüğümüz Helga..Garibim Ayşe,774 liraya 12 saat çalışır da,alanı yok..ne yapsın:))3-DOKTOR CİVANIM..DR.Öz,Tv de Türk kahvesini,Yunan kahvesi diye tanıtmış..Hemen başlamış,karşı imza kampanyası..Olabilir!!Kafası karışmış demek ki..Türk kahvesi,Türkiye’li olduğundan beri,kimin kafası karışmadı ki?..Neyse..Dr.Öz,İşletme ve Tıp alanında çift master yapmıştır ve de bilir işini..Meselem ,bu da değil tabii..Siz;-yıllarca- bu doktor ne demişse onu yemişken,bunu neden yemediniz..Yaa!!Gün gelir ,abur cubur,cumburlop mideyi bozar..Yani,suskun kuş;diyeceğim o ki,bunun bir adım ötesi cır cır böceği vaziyeti.
YORUMLAR
Sadece söyleşi bölümüne yazdım bunu..Yoksa,deneme ya da makale başlığı altında toplardım..Bunlar facebookta yaptığım paylaşımlar sadece..ve günceli yazarken de,ironi yapmak adına,elma yerine-alma- da denilebilir..Aslında üç ayrı yazı desem,uzun bile yazmış olabilirim yani.Bunlar yan dallar..Ağaca bakacaksan,şiirlerime gel...Ve teşekkürler,selamlar:))
Öncelikle açık sözlü biri olduğumu söyleyerek ve eleştiriye açık bir yazar olduğunuzu umarak eleştirimi yazmaya başladığımı söylemek isterim.
Yazınızda ilk dikkatimi çeken aşırı kısa olmasıydı. Sonra okumaya başladım. Şikayetname havasında yazmışsınız. Belki tarzınız budur, diğer yazılarınızı okumadım ama ben ortaya bir edebi metin konulacaksa argo havasında yazılması taraftarı değilim. Sonra maaş ile doktora konuyu bağlamanız pek hoş olmamış ve yazım hataları çok çok fazla.
Saygılarla...