- 644 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Rüya
Rüyalar çok şey anlatır…
Yeni aldığımız,okul binası büyüklüğündeki evin içindeyiz.Bu nasıl bir ev okula benziyor diye düşünüyorum.Yüzünü görmediğim bir görevli koridorları süpürüyor..Ürküyorum .Evin etrafını dolaşmaya çıkıyorum.Virajlı çam ağaçları bulunan caddede yürüyorum.Yalnızım.Yol boyunca sağ ve sol tarafta genç çocuklar iki metre ara ile yatıyorlar,hiç hareket etmiyorlar,müthiş bir sessizlik var.Bir gencin başımda omuzları çökük, üzerinde siyah bir pelerin olan bir bey dineliyor ve yere bakıyor.Tanıyorum o beyi;ama bir türlü kim olduğunu bilemiyorum.Korku ile oradan kaçıyorum.Bir çam ağacının altına saklanıyorum.Yukarıya baktığımda boynunda yağlı urgan olan çok genç bir erkek görüyorum.Yüzü karanlık tanıyamıyorum..Ölmüş..Ayakları başıma değecek şekilde…yavaşça üzerime geliyor..Kaçıyorum ve evin bahçesindeyim.Tanımadığım bir çok insan.Sessiz suskun Ortada sarı saçlı,sarı tayyör giymiş bir kadın çok farklı figürlerle dans ediyor.Başını bana çeviriyor göz göze geliyoruz.Bakışları acı dolu,yüzü anlamsız,hiçbir mimik yok.
Korku ile uyandım.Kan ter inde kalmışım.Saat ise altı ve benim kalkma saatim.
Gün boyunca,gece gördüğüm rüyanın etkisinden kurtulamadım.
hayır olur inşallah demekten başka yapacağım hiçbir şey yoktu.
Akşam saatlerinde,oğlumun face book sayfasına bomba gibi acı haber düştü..
Komşularımız birkaç ay önce Bodrum,Turgut reis ‘ e taşınmışlardı.Evin oğlu Hayri ile benim oğlum çok iyi arkadaştılar ve bir çok ortak arkadaşı vardı..
Hayri Mobileti ile kaza yapmış ve yoğun bakımda hayat mücadelesi veriyordu…
Yaşam mücadelesi üç gün sürdü ve organları beş kişiye derman oldu.
Hürriyet gazetesi Hayri ‘nin Ölüm haberini Face book sayfasındaki Mümin Sekman’ nın ”Her şey seninle Başlar” kitabını sevinçle havaya kaldırmış ve gülerken çektirdiği bir fotoğrafla duyurdu.
Nur içinde yat Hayri..
Arkadaşının ölüm haberini aldığında oğlumun çok acı çektiğini biliyordum.Bende o yaşlarda çok sevdiğim bir arkadaşımı trafik kazasında kaybetmiştim.
Sonradan rüyamı düşündüğümde,bana tanıdık gelen ve kim olduğunu çıkaramadığım,siyah pelerinli kişi,Hayri’ nin dedesiydi ve bir sene önce rahmetli olmuştu.
Hani..diyorum..rüyalar gerçekten de bizlere neler olacağını anlatıyor da bizler mi çözemiyoruz…
Ve ben asla ve asla rüya görmek istemiyorum….
YORUMLAR
evet efendim aslında rüyalar önceden bize neler olacağını anlatıyorda biz o şifreyi çözemiyoruz hadi diyelim pek hayırlı bir hal olmayacak ama desekte önlemini alamıyoruz hani derler ya akacak kan damarda durmaz onun misali ALLAH hayrinin ailesine sabırlık versin çok üzücü bir durum onun bu dünyada yaşam hakkı o kadarmış kimse böyle acı yaşamaması dileğimle saygılarımla selamlar
Güzel bir paylaşım. Bazı insanların altıncı hisleri kuvvetli oluyor bunun sebebi de arındırdıkları vücutları. Arındırma derken bildiğiniz üzere çakraları açmadan bahsediyorum. İnsan enerjiden ibaret ve dünya üzerindeki bütün enerjileri üzerimize çeken ve aynı zamanda üzerimizdeki enerjiyi de diğer canlılara veren bir yapıya sahibiz. Dolayısıyla çakraları açık olan insanın, içindeki tüm duyguların temiz olduğu bir anda gördüğü rüyanın gerçeklik payı çok yüksek olabiliyor sanırım. Tabii üzücü böyle bir şey görmeniz ama önemli bir meziyete sahipsiniz demektir bence bu durumda.Ben gördüğüm rüyaları resmederim kara kalemle dolayısıyla yıllar önce hayalimden çizdiğim kişilerle sonradan tanıştığımı farkettiğimde ; ya da çizdiğim yerlerdeki olayları yaşayınca sonra ben de sizin gibi çizmek istemiyorum demiştim .Birilerinin içinden geçeni hissettiğimde keşke hissetmesem hep derim ama bu bir ayrıcalık unutmayınız ve korkmayınız.Sadece dua ederek uyuyunuz nacizane önerim.
Güzel bir anlatımdı dost kalem
Sevgilerimle