- 1738 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
BESİLİ HÜRREM İLE AKSAK TİMUR AŞKI -3-
Zavallı Hürrem…
Tam kırk beş senedir beklediği kısmet tam olarak ayağına gelmişti..Hem de gökten..Pardon Ağaçtan düşmüştü ayaklarının önüne ama çok ağır hasarlıydı. Çünkü sadece kabadan değil aynı zamanda kafadan da darbe almıştı düşerken.
Usul usul gözlerini açan Timur başladı konuşmaya.
-Öyle mal mal bakınıp ağıtlar yakacağına hemen Hızır Acili ara da bir ambulans yollasınlar.
Hürrem daha da telaşlandı…Ne diyordu bu Timur? Tamam kan revan içindeydi makat ama belli ki kafa da olmuştu sakat. Timur’un ne demek istediğini anlamak için biraz daha sokuldu. Timur boğuk boğuk konuşmaya başladı.
-Laaannnn...Çek o göğüslerini ağzımın üstünden...Boğuluyoruuummm.
Hürrem biraz geri çekildi. Timur yine konuştu.
-Haydi hemen cep telefonunla sarayı ara…Acil bir ambulance iste buraya..Koordinatları biliyorsun değil mi?
Hürrem resmen salaklaştı. Ambulance, Koordinat, cep telefonu...Bu adam ne diyordu böyle? Timur tekrar seslendi.
-Senin bir aypedin de yoktur şimdi?
-Ayol ne aypedi? Benim normal pedim bile yok. Hatta bir kedim bile yok.
Gürültü-Patırtıya Hasbi Ağa da uyandı. Koşarak kızının yanına geldi.
-Kızım kim bu herif? Ne oldu buna?
-Ağaçtan düştü baba…Senin dirgenin üzerine düştü.
-Hımmm..Dirgeni yiyen sıpa, bir daha gelmez sapa…Bu iflah olmaz kızım. Arayıp soralım.Kimi kimsesi varsa müteveffayı alıversinler.
Timur öfkeyle bağırdı:
-Ulan ben öyle bir dirgenle gidecek adam mıyım? Bu gördüğünüz kıç ne kılıçlar, ne mızraklar, ne topuzlar gördü. Bana Timur Han derler.
-Aboooo…Timur Han sen misin? Düştün şimdi elime. Kız Hürrem git orağı getir de şu namussuzun koca kellesini gövdesinden ayırayım. Anadolu Türk’ü bu ib…iblisten az mı çekti?
Hürrem bir babasına, bir Timur’a baktı. Babasına baktıkça karşısında ‘’ Heil Hitler’’ diye elini uzatan acayip kılıklı bir herif görürken Timur’a baktığında gözlerinin önüne havada uçan kalp şeklinde kırmızı balonlar gelmekteydi.
Timur’da da durum aynıydı…Hürrem’e baktıkça Eros denilen bir namussuz ok atıp duruyordu , Hasbi Ağaya baktıkça ise Azrail’i görmekteydi.
Hürrem bir türlü karar veremiyordu. Timur’dan öylesine elektrik almıştı ki trafolar her an patlayabilirdi. Öte tarafta ‘’ Git o orağı getir..Eğer getirmezsen sana sütümü helal etmem ‘’ Diyen babası duruyordu.
Süt işi artık kolaydı..Büyümüş koskoca kız olmuştu. Babasına ihtiyacı yoktu. Hem o artık inek sütü içiyordu. Ama yine de babasını, atasını ezemezdi.
-Babaaa..Kıyma Timur’a
-Ne diyorsun kızım? Bu herife bir de kıyma mı yedireceğiz? Halkımızın düşmanı bu.
-Ya baksana baba ne kadar yakışıklı bir adam. Böylesini bir daha nerede bulacağım?
-Valla o konuda da haklısın..Ne yapsak ki?
-Ambulance istiyormuş.
-Kim bulmuş..Ne bulmuş anlamadım ki? Sen en iyisi eve koş. Hemen bir ekmek al..Çiğne..Yarısını kafasına, yarısını poposuna sar.
-Popo ne baba?
-Aha da o dirgenin girdiği yer.
Hürrem hemen eve koştu. Bir ekmeğin tamamını ağzına sokup çiğnedi. Sonra Timur’un yaralarına basıp sardı.
Timur biraz kendine gelmişti.
-Çok sağ olasın güzel kız.
-Ay ben güzel miyim gerçekten de?
-Evet güzelsin?
-Saçlarım nasıl?
-Güzel
-Gözlerim?
-Güzel
-Burnum?
-Güzel
-Yaaa..Sendeeee..Hep güzel diyorsun..Tüm söyleyeceğin bu mu? Peki kulaklarımı nasıl buluyorsun?
-Koparttırma bana o kulaklarını…Güzelsin dedik ya.
-Anjelina Joli mi güzel yoksa ben mi?
-O kimdir bilmem ama sen güzelsin.
Hasbi Ağa üzüntüyle başını salladı.
-Kızıııımmm..Adam kafadan darbe almış görmüyor musun? Gözleri gitmiş garibimin..Uğraşma zavallıyla. Vah vah..Yazıkkk.
Kara haber tez ulaşırmış derler. Bir saat içinde haber Saray’a ulaştı. Timur’un veziri Lanetullah Laneti, Komutanlardan Zulmettin Han’a sordu
-Bre Zulmettin. Hânımıza ne olmuştur?
-Valla vezir hazretleri. C.I.A, Mossad ve KGB den aldığımız istihbari bilgiler muvacehesince sultanımızın kıçına dirgen girmiştir? Haberi Mit ile esoşeytıt pres de doğrulamıştır.
-Ne doğrulamıştır neee?
-Vezirim. Ölümü öp bana bir daha o kelimeyi söyletme..Diyene kadar anam ağladı zaten.
-Vay canına…Ben bu sultandan hep şüphelenirdim zaten demek doğruymuş.
-Ne doğruymuş vezirim?
-Ben ona o kadar dedim.’’Etiler, Cihangir, Beyoğlu, Nişantaşı’nda uygunsuz barlara gitme.Ahlakın bozulur .’’Diye..Gördün mü olanları.Aha da bozuldu.
-Saçmalama vezirim...Oralar daha Feth edilmedi. Yıldırım Han alacaktı biz gelmesek ama nasibi değilmiş.
-Ula biz de amma pislik adamlarmışız ha? Neyse… Timur Han neredeymiş peki? Durumu nasılmış?
-Valla az bir aksama dışında oldukça iyiymiş…Hürrem denen bir hatun bakıyormuş ona. Avrat hem eliyle besliyor hem de Dümbüllü İsmail Efendi bestelerinden ağır aksak semailer dinletiyormuş.
-Desene yine dört ayağının üstüne düştü puşt.
-Aman vezirim..Aman haaaa..Sen amanı bilir misin? Duymasın sakın.
-Haklısın . Haydi gidip alalım sultanımızı
Dördüncü Bölüm: Zor alırsınız biraz...O artık Hürrem’in ellerinde.
NOT: Kafamın etini yediniz Timur ile Hürrem’in Resimleri diye…İleriki bölümlerde yayınlayacaktım ama alın madem..Bir daha da isteyip durmayın..Başka yok.
YORUMLAR
İyi ki bu saatte okumuşum, gece okusaydım ne olurdu bilemem. Koptum yaa :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Pek yakışmışlar biribirlerine maşallah, nur topu küçük Hürremler ve Timurlar da olacak mı ? :))))
Ömrüne bereket, kalemine kuvvet...Meraktayım devamını.
Selam ve sevgilerimle
Hocam yazınızın altında Hürrem sultan hamam otu yağı sizin firmamı onun da reklamını yapıyorsun,hem bilgi verip hep milleti kıldan kurtarıyorsun...
Tebrik ederim saygılarımla.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
İlham ediniyorum inan hocam. Komedi yazacağım ben.
Artık vaktim bol bol var...
:)
Ağzım ayrıldı ama gülmekten..
:D
sami biberoğulları
Dört gözle senin yazacağın mizah yazılarını, komedileri bekliyor olacağım.
Haydi bakalım. Sıva kolları.
Allah yardımcın olsun şimdiden
Selam ve sevgilerimle.
Demek ki Resmi tarih ile gerçek tarih denilen olay bu. Biz lisede böyle bir şey okumadık .en son hatırladığım Romus ile Romütüs adlı biraderler idi. Bu iki piç evden kaçmış, keraneye gitmişlermiş...Burada onları bir adam görüyor ve "La bağa bakın siz Römüş işle Römülük deel misiniz?" diyor onlar da"hayır emmi,biz Römüs ile Römülüküz " diyor.Ordan kaçıp ormana gidiyolar orada bir sokak köpeği "Bakmayın böyle göründüğüme Tedbil kıyafet etrafı denetliyom,ben aslında Kurdum lan" diyerek bunları kekliyor ve memelerini emdiriyor.Bu iki salak memleri emip süt içiyor ve hayatta kalıyorlar.
Bir de Hocam siz daha iyi bilirsiniz gerçi fakat ben aklımda kalanları sunuyorum tabii ki...
Tarih olaylarına baktığımız zaman hemen hemen hepsinin geçmişte olduğunu anlıyoruz.
geçmiş tarihte kaldığı için de bu olaylar "Tarih" dersimizin konusu oluyor. Bizim Lisedeyken Ali Hikmet Mert adlı bir tarihi hocamız vardı.O da tarihte kalmıştı.Bizi de tarihten bıraktı. Cengiz diye bir adamın bastığı şehirdeki kılıça geçirdiği insan sayısını bilemedik diye.
Oysa bazı yaralılar ve tedavi neticesinde hayatta kalanları çıkartıp 49520 demiştim.Fakat elli bin imiş cenaze ...
Bir de ben Karaoğlan ile Kara Muratı karıştırıdım.Tarkan ile cemil İpekçiyi de karıştırıyorum.İkisi de kısa don giyiyor.İkisinin de Kurdu var.İkisinin de uzun bıyıkları var.Bir de anlamadığım "Atıl Kurt" dediği zaman tarkanın Kurdunun neden "Havvv..hav" diye karşılık verdiği.Yoksa o da mı tedbil kıyafet olmuş.,
Bu bizim dedelerimiz Karaoğlan ile Kara Murat ve Malkoçoğlu, ve diğerleri seferi Rumda kaç hancının kızını halledip kaç veledi zina peyda edilmesine sebebiyet vermişlerdir hesap kitap yapmak lazım.Diyor ki Tarihçi Faunder Munderas " Sırf Kara Murat 600 adet handa hancı dahil 13860 hadise neticesinde 14200 veledi zina olmasına sebebiyet vermiştir.Şimdi elinizi vicdanınıza koyup….vicdanınıza abi…vicdan ..ha şöyle ..orda olmaz….haaah…..doğruyu söylemek gerekir ise 13860 hadise neticesinde 14200 piç nasıl dünyaya gelmiştir.Bu kafama takıldı.resmi tarih ne der acaba?
Bir de “Türklerin Belden Aşağı tarihi” adlı kitabın yazarı “Harold Karamuratski” kitabında bazı şekiller ve belgeler yayınlayarak bunun dağıtım usulü olduğunu ,bir olayda ecnebi avratlardan dışarıda kalanlarının Kara Murat beyin “sipermlerini” su bardağında elden ele hakkaniyetle mahalleliye dağıtıp bil umum hasta ve düşkün için şifa niyetine kullandıklarını zikrederek biizat kendi babaannesinin babanannesinin babannesinin anası Marta Thurta nın da evdeki sürahi ile kapıda bekleyerek bu şifalı suyu kullandığını ve babasının babasının babasının babansın da bu yolla dünyaya geldiğini ,doğar doğmaz da “Tiz ılıman süt isterümmm…” diye bağıran uzun bıyıklı bir bebek olduğunu da belgeleriyle sunmaktadır.
Bir de bu kadar hancı ve işyeri personelini düzen bu Kara Murat ve Karaoğlan bir defa dahi “gusl” abdesti almış mıdır?
Tarihçi olarak size sormak istediğim bunlar.
Bir de bu Hürrem dediğimiz şahsın tek memesi olduğu söyleniyo ,yani sadece “me” varmış,bu ne derce doğru.?
Selam ve saygı ile ellerinden öptüm Hocam…
sami biberoğulları
Vallahi de harcanıyorsun billahi de harcanıyorsun..Yahu Şu Ramis ile Ramilus'u sitede yazsana sen..Millet Roma Tarihine hasret kaldı..Varsa yoksa Osmanlı...Neyse
Sorularına gelelim.
13860 Hadise sonucu 14200 piç nasıl dünyaya gelir: Valla bu sayı aslında yanlış...14200 diyen mel'unlar Türk Milletine iftira atmaktadırlar. Biz Türkler o kadar zaif ve de naif bir milletmiyiz ki 13860 Hadisede 14200 veled ola...İşin doğrusu bu hadiseler sonucu olan veled sayısı 54289 dur. Türk bu boru mu. Ne yani her vukatta sadece bir tane mi veled olacak? Ayıp Türk Milletine bu denli iftira olmaz.
Karaoğlan ve dahi Karamurat gusl abdesti almış mıdır? Tarihi kaynakların hiç birisinde bir kayıt yok...Hammami zade İsmail Efendi de Yazmış olduğu Tevarih-i Müluk u Külhan adlı eserinde iş bu zât-ı muhteremlerin bir kez dahi olsun hamama uğramadıklarını beyan etmektedir. Dolayısıyla öte aleme cenabet gitmiş olma ihtimallari kuvvetle muhtemeldir.
Hürrem'in tek memeli olduğu da külliyen iftiradır. Kibele gibi bin tane memesi olan bir hatundan dünyaya gelmiş biri nasıl tek memeli olur ki. Değil mi ama..Akıl var mantık var?
Selam ve sevgilerimle.
erolabi
Bi de coşuyosun yani.
Roma tarihi hakkında epeyce kitap okudum.Bu konudaki bilglerimi paylaşırım memnuniyetle .fakat Roma tarihi entrikalarla dolu.Mesela bazı tarihçiler Römüs ün köpeğin memesini emmediğini söylerken bazıları "Oğlum o köpek zaten erkek idi" diyerek nefesli sazlar familyasından birinin icadının böyle olduğunu söylemektedir.
Tarihçi Van Der Güt " Türkler anamızı nasıl severdi hey gidi günler" adlı eserinin 135 . sahifesinde bir salkım üzüm koparak yeniçerilerin asma dallarına bir kese altın asmalarının sebebinin üzüm salkımı değil başka bişi olduğundan bahseder.
Selam ve saygı ile
sami biberoğulları
Sen ve ben bir tarih sohbetleri programı yapsak ya bu sitede...Müthiş bir şey olur. Ne dersin? ( Vallahi ciddiyim..Şaka değil )
sami biberoğulları
Günün aydın ve güzel olsun inşallah.
Selam ve sevgilerimle.
Valla damatla gelin çok yakışmışlar birbirine.
Bu gece rahat rahat kahkaha attım. Çok güzel olmuş, aşk bacayı sarmış tütüyor bacası. Devamını merakla bekiyorum
Ellerine sağlık
Sevgiler
sami biberoğulları
Evde rahat kahkaha attığına göre ya milleti öldürdün ya da evde dğillerdi. Yoksa tepksiz kalacaklarını..'' anne/ Hanım kafayı mı yedin gece gece '' demeden duracaklarını hiç sanmıyorum.
Devamını inan ki ben de merakla bekliyorum.
Bakalım ortaya ne çıkacak.
Selam ve sevgilerimle.
Tebrikler sami bey çok harikaydı hem güldüm hem büyük keyif aldım yüreğin ve kalemin susmasın iyi geceler kal sağlıcakla.
sami biberoğulları
Baktım önüne gelen tarihin içine ediyor...Eh tüyünü de ben dikeyim bari dedim.
Selam ve sevgilerimle