- 781 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MERZİFON ŞİİRLERLE TANITILACAK.. / Hikmet OKUYAR
Amasya Sevdası Tanıntım Günleri devam ediyor..Amasya Genelgesi Dostları duyarlılığında, Amasyalılar saygınlığında yoğun destek gören Amasya Sevdası tanıtımları; 40 gün 40 gece sürecek dedik..Bu söz, bir iki şiir ilintili inançsızı azcık rahatsız etse de; ’’ her mevsim 40 gün 40 gece ’’ algılanmalı..Bizim uzmanlık alanımızdan birisi de kitle iletişimi ise tanıtım turizm kültür sanat yoğunluklu işimize saygı duyulmalı, etkinliklerimiz ayrıntılarıyla takip edilmeli..
Bu yazı öncesinde bir tanıtım heyecanı daha yaşadık..
İstanbul Bakırköy’de 04.05.2013 günü Basad Şiir Dinletisi kapsamında Yönetimin ve Basad Üyesi aşık ozan şair şiir yorumcusu müzisyen ressam tiyatro oyuncusu saz ve ses sanatçısı şiir seven canların huzurunda Genel Yayın Danışmanı olarak Amasya Sevdası tanıtımı yaptım.Amasya Sevdası şiirimden iki kıtasını sundum..Müzeyyen Keskin imzalı projeye alkışlarıyla süper destek veren Basad Şiir Dostlarının alkışlarını gözlerim dolu dolu Atatürk ilkeli şiir yüklü duygularla ayakta selamladım..Tanıtımların Merzifon’da da imza günü ile Amasya Sevdası konulu şiir sergisi ile devam edeceğini bildirdim..16.Hikmet Okuyar Ödüllü Şiir Yarışması kapsamında Merzifon da Şiirlerle tanıtlacak dedim..
Bakalım kim yazıp gönderecek Merzifon Şiirleri derken bir merzifon konulu şiir paylaşıldı kitle iletişim sitelerinde medyanın kültür sanat sayfalarında radyoların bir bahar akşamı şiir dinletisi proğramlarında Müzeyyen Keskin imzası ile..
Tebrik ediyoruz..
’’ Önce Merzifon Öncü Merzifon ’’ deyişiyle, Merzifon Muhteşemliğini ekonomik sosyal kültürel alanda canlandıran Merzifonlular’a; 5 Yıldızılı Amasya Elması tanıtımları ile Ünlü AMASYAŞAT Başkanı Amasya Şiir Sohbetleri Sunucusu Amasyalı Şair Şiir Yorumcusu Müzeyyen Keskin tarafından Merzifonlular’a armağan edilen CAN MERZİFON ŞEN GÖNÜLLER OTAĞI / Müzeyyen KESKİN deyişi; sadece Merzifon’da Amasya ilçelerinde değil Kelkit Vadisi Karadeniz Bölgesi ve Türkiye genelinde de çok beğeniliyor.
Ünlü Amasyalı Şair Müzeyyen Keskin Şiirleri daha çok okunsun beğenilsin daha çok tavsiye edilsin dileklerimizle 7+7=14 hece vezni düzeneğinde Amasya Sevdası ile yazılan Merzifon konulu şiiri; bir defa da tebrikler ünlü Amasyalı Şair Amasyaşat Başkanı Müzeyyen Keskin tebrikler.. diyerek şiirseven güzel sanatlar dostu canlarımız ile paylaşıyoruz..
=
CAN MERZİFON ŞEN GÖNÜLLER OTAĞI / Müzeyyen KESKİN
İlk yerleşim merkezi çevrenin incisidir..
Amasaya’da Merzifon, şen gönüller otağı.
Vadi’de yediveren, gülünün öncüsüdür..
Amasaya’da Merzifon, şen gönüller otağı.
=
Köyleri beldesiyle bir bütünün bağıdır
Çamlıca’ dan eser yel çam kokusu dağıdır
Hayvancılık ve tarım, geçimin kaynağıdır.
Amasaya’da Merzifon şen gönüller otağı.
=
Kara Mustafa Paşa erk serdarın şanı var
Evliyalar ve embiya bağrında çok ünü var
Askeri gücümüzün övünç dolu dünü var
Amasaya’da Merzifon şen gönüller otağı.
=
Merzifon tavşan dağın eteğine kurulmuş.
Atatürk ilkesiyle sevdalara karılmış..
Dostluk, barış, huzur ve güven bizde derilmiş..
Amasaya’da Merzifon şen gönüller otağı.
=
Külliye ve medrese, saat kule, sor anlar
Dokusu hoş bedesten özü anlatan hanlar
Üretken emeklerle hizmete koşan canlar
Amasaya’da Merzifon, şen gönüller otağı.
=
Kurulsun düğün çalsın davul zurna bu bahar
Keşkek, yaprak sarması, çorbalar buhar buhar
Çatılsın yük yük odun, olsun sisin ateş har
Amasaya’da Merzifon, şen gönüller otağı.
=
Müzeyyen KESKİN
AMASYAŞAT Başkanı
Merzifon / AMASYA
NOT: Merzifon tanıtımlarına katkı için 01 Nisan 2013 tarihinde Merzifon’da yazdığım bu şiir; Proje olarak hazırladığım Amasya Sevdası isimli eserimin yeni baskılarında yayınlanacaktır.Şiiri beğenen Amasyalı canlara ve Amasya Dostu sanatseverlere teşekkür ediyorum. Amasyaşat BaşkanıİRLERLE TANITILACAK.. / Hikmet OKUYAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.