BİLME
Aşk bir hayale tutulmaktır. Bir sureti beğenmek ve kendini yüklemek ona. Aşkı bilmediğimiz için huzursuz aşklar yaşiyoruz aslinda. Aşki sadece kavusamayanlar biliyor. Çünkü onlarin sevdikleri tutulduklari hic degismiyor. Kimse kimsenin hayalindeki gibi olmadigi icin tanidikça daha az seviyor insan. Ask kusursuzlugu arar.Ama Rab, kusurlu yaratmistir ademoglunu. Bu yuzden kavusunca bitiverir asklar, kiriliverir hayaller, bükülüverir boyunlar ve son bulur aşka olan inanclar.
Her seyini ezberledim. Zihnim adinla dolu. Her sey seni hatirlatmaya hazir bekliyor adeta. Ama sen bilmiyorsun kim oldugunu...Bilmiyorsun beni nasil sevdigini. Bilmiyorsun benim icin neler yapabilecegini, nelerden vazgecebilecegini, kimleri hayatindan cikarabilecegini. Bi bakisim icin her seyini vermeye hazir oldugunu bilmiyorsun.Bir gulusumun senin icin dunyaya es deger oldugunu da. Kokumun huzur, huzurun gozlerim ve gozlerimin sen oldugunu bilmiyorsun...Bilme,degisme,sen oldugun yerde kal oldugun gibi ben de seni seveyim tanimadan.Öylece.Sessiz.Beklentisiz.
Gözlerin günesim.Benim gündûzüm onlarin acillmasiyla baslar.Onlarin hüznü kara bulutlar çöktürür yazin ortasnda bile.Şimsekler cakar,ürkerim.Siginmak icin seni ararim.Bilmezsin.Hayalin kosar yanima,yaslar basimi omuzuna,smsiki sarar bedenimi.Hissederim kalbindeki derdi,kederi,atislarindaki yalnizligi,sahiplendigindeki heyecani...Dinliyorum anlatiyor bana damarlarinda dolasan kanin.Bazen kelimelere ve cumlelere gerek kalmaz.Yurekler anlatir anlatmak istediklerini.Yurekler duyar duymak istediklerini. Ben seni harfsz kelimesiz cumlesiz sevdim.Herkesten habersiz. Ne guzel seni sevmek,gozlerindeki ben’i izlemek.Ne guzel seni hayalimdeki gibi bilmek. Ve vuslata dair ümit beslememek.
İste bu ask demek. Sol yanimda ince bir sizi lezzetlendiren hayatimi. Hic gorme kalbimde yasadigin sarayi ve senin icin hazirlanan o heybetli tahti.Güzelliginle sermest olan aklimi ve varliginla hayatima yukledigin anlami.
Bilme. Kendini kaliplara sigdirma.Özgürsün benim dünyamda.Ben özgürlüğüne tutkunum aslnda...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.