- 772 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOGAMA DOKUNMA AHMET GENÇ
DÜNYA DEGİŞİYOR, İNSANLAR GİTTİKÇE ÇIKARINDAN başka bir şey düşünmez oldu ve yeşil alanlarımız da buna istinaden birer birer ellerimizden kayıyor. Peki, kim alıyor yeşil alanlarımızı bizden. Başta kapitalizmin baş mimarları, şirketler. sırf ticari emelleri için doğamızı bizden alıyor. Vede çıkarcı idareciler.
1990 ların başında bir tek evi bile olmayan AHMET GENÇ, belediye başkanı olunca ne hikmetse Kemerburgaz daki birçok ev ve arsanın sahibi oluyor. Ve bunu yaparken de kendi üstüne değil akrabalarının üstüne gösteriyor vede böylelikle vergi ve ‘sen bu parayı nerden buldun’ dan kurtuluyor.
Ve bizim evin önünde yeşil alanı kendi döneminde bir şahısa satıyor. Burası yeşil alan gözüken yıllardır bizim ağaçlarla süslediğimiz bir saha büyüklüğündeki alan. Şimdi. Benim kapımın önünü benim milletimin yeşil alanını ne hakla ve bize sorulmadan satıyorsun. Devletin malı sizin kişisel çıkarınız için değil halka hizmet olsun diye vardır. Bu devlet orayı park yada saha yapamıyor mu da bilmem ne olduğu bilinmeyen birilerine satılıyor.
Ve de o doğa harikası yerde bahçeler parklar olucağına villalar yapılıyor. Villa demek halkla arana mesafe koymak demektir. Sen park yap ki herkes yararlansın bir kendini bilmez zübbe değil.
Buradan devlete değil halka sesleniyorum siz birlik olmazsanız yarın sizin kapının önünü de bir başka AHMET GENÇ ler satar. Birlikten kuvvet doğarsa yeşil doğamız bize yani yarınlarımıza kalır.
YAZAR:YUNUS EMRE SÖZGEN
TARİH:03.05.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.