- 679 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
1 Mayısa özel
Dini bayramlarda otobüsleri, köprüleri ücretsiz yapan zihniyet insani bayramlarda da önünüze demir bariyerlerle ve gaz bombalarıyla dikilir... Bedava köprüden geçmeyi kar zanneden salaklar kaybettikleri asıl değerlerin farkına vardıklarındaysa artık çok geçtir. 1 Mayıs işçi bayramını gaz bombaları ve copla şenlendiren zihniyet emperyalist ülkelerin uşaklığını yapan halk düşmanlarıdır... Milli çıkarlar edebiyatı halkın ezilip sömürülmesi anlamına gelmez. Bir ülke o topraklar üzerinde yaşayan insanlar sayesinde vatan olur. Milli çıkarlar edebiyatı yaparak halkı kandıran, aydınlarını hapseden, sanat eserlerini yakıp, yıkan bir düzen faşisttir... Artık işçi alımlarında insanların cv leri dışında sosyal paylaşım sitelerindeki paylaşımlarına da bakılacakmış. (Demek ki böyle benim gibi aklınıza geleni, düşüncelerinizi ve fikirlerinizi yazmamalısınız.) Yazarsanız size iş vermezler, sizi fişlerler vakti zamanı geldiğinde sizi diğerleri yaparlar. Önünüzde koca koca örnekler var, sanatçılar, siyasiler ve aydınlar bile hapse atılıp izole edilebiliyorken siz kimsiniz alt metni burnunuza sokulmuştur. Bu ülkede AKP li olmamanın anlamı CHP li olmaktır gibi bir algı oluşturmaya çalışıyorlar. Sol bitti, alternatif yok, ya sağcı olacaksın ya da ulusalcı olacaksın yani CHP li demeye çalışıyorlar. Atatürk bu ülkeyi ilk okul kitaplarında söylendiği gibi kurtarmadı, yaptığı devrimlerle yeniden kurdu... Osmanlı hayranlığını hala içinde barındıran, ümmetçi bu zihniyet bu kokuşmuş düşüncenin Atatürk devrimleriyle nasıl yıkıldığını unutmuşa benzer. Herkes bilmelidir ki tek yol hala devrimdir ve devrimci içinde bulunduğu düzene ayak uydurmaz orayı yeniden inşa eder...
YORUMLAR
Bu anlamlı yazıya teşekkürler. Okumak istediğim bir yazıydı. Çünkü başka türlü algılayanlar var,
1 mayıs'ı.
Tazyikli su biber gazı sıkılanlar, gaz bombası atıp yürüyüşü engellediklerini televizyonlarda iyi bir halt yapmış gibi anlatanlar gerçek marjinal.İstanbul'da durdurabildiler ama ülkemiz İstanbul'dan
ibaret değil. Yurdumuzu hemen hemen her yerinde büyük kalabalıklarla haykırıldı sorunlar.
Protestolar yapıldı. Hükümetin nedense Taksim allerjisi var. Orayı mahvetmeye çalışması da bunun kanıtı..
tebrikler,
selâmlar..