- 1344 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KONYA / EREĞLİ BELEDİYE BAŞKANI VE BAŞKAN ADAYI HÜSEYİN OPRUKÇU HAKKINDAKİ (SİYASİ ANALİZ)
KONYA / EREĞLİ BELEDİYE BAŞKANI VE BAŞKAN ADAYI HÜSEYİN OPRUKÇU HAKKINDAKİ (SİYASİ ANALİZ)
Değerli Dostlarım..
Konya ve bağlı ilçelerdeki bir kaç Belediye Başkanını mercek altına aldık ve ilk durağımız KONYA’NIN en büyük ve en şirin ilçesi EREĞLİ’DEYİZ.
EREĞLİ siyaset meydanı şu an sadece Başkan OPRUKÇU’YA kenetlenmiş bir durumda..
Bugün bir seçim olmuş olsa açık ara ile BLD BŞK’NI Sayın Oprukçu siyasetin açık bir galibi olabilirdi...
Şu an diğer siyasi partiler sadece beklemede ve belkide Oprukçu karşısında nasıl bir yol çizecekleri hususunda şaşırmış bir vaziyette de da olabilirler...
Bugün itibari ile Ereğli siyaseti kesinlikle dengeli bir terazi içerisinde değildir. Ama ileri ki günlerde AK Parti, CHP ve diğer parti adayları ne şekilde bir yol belirleyebilir bunu şimdiden kestirmemiz çok zor.
Ereğli de Başkan OPRUKÇU’YU zorlayacak olan tek parti elbetteki AK PARTİ adayı olacaktır.Diğer parti adaylarına şans verme ihtimalim kesinlikle yok denecek kadar az dır..
EREĞLİ SİYASET Terazisi maalesef bozuk bir terazidir. Bir bakarsınız açık ara ile öndesiniz veya bir bakarsınız ki açık ara ile seçimi kaybetmişsinizdir..
Oprukçu kanadında şu anda sadece büyük bir rahatlık ve büyük bir rehavete kapılmışlık hakim.
MHP tabanı ve partiye çok yakın isimler arasında bazen bir gerilim ve bazende ’’Nasıl olsa gene kazanacağız’’ havası mevcuttur.
Oysaki Sayın Oprukçu bu olayları sezinlemiş olsa bile genede bu rahatlığın önüne geçebilecek bir pozisyonu yada bir önlemi şu ana kadar almış değildir..
Çarşıda pazarda veya MHP siyasi kanadına mensup taraftar ve yandaşları arasında büyük bir rahatlık ve herkeste bir hava ve herkeste bir ciddiyetsizlik hakim.
Oysaki ’’Bir kaleyi fethetmek istiyorsanız önce o kaleyi içeriden fethetmelisiniz’’’yoksa ağır bir yenilgi kaçınılmaz olacaktır..
Biz köşe yazarları önce bir eleştirimizi yaparız, Bazen çok ağır konuşur, bazende dostane bir yaklaşımla o yolda ilerleriz ve bazende alaycı tavırlarla sert bir şekilde eleştirebiliriz.
Olaya istediğimiz şekil verilene kadar çizgimizden vazgeçmeyiz. Gerçekleri de kesinlikle göz ardı etmeyiz.
Akli selim düşünür Halkın yararına olan her şeyi destekleriz. Bu yüzden emek harcayan insanların 5 kuruşluk değeri olmayan insanların elinde ezilmesini, sömürülmesini ve harcanmasını kesinlikle istemiyoruz. Bu tür durumlara karşı olduğumu açıkça ilan ediyorum....
Burada EMEK veren bir Başkanı saf dışı etmemiz mümkün değildir. Emeğine karşılık vermek zorundayız.
Sayın BAŞKANIN bu yolda çok çok dikkatli olmasını ve şu anda garantörlük havasında bulunan insanların kesinlikle yeri geldiğinde,eğer zarar veriyor ise acımadan gözden çıkarılıp yoluna devam edilmesini kendisinden istiyoruz.
Aksine BAŞKAN’IN 1 kayıp uğruna 5 kayıpla sandığa gidebileceğini de unutmamalıdır.
Bu durumu kendisine ivedi olarak hatırlatıyoruz..
Bu hassas konular karşısında akıllı ve temkinli hareket etmesini umuyoruz...
Bu küçük bir öz eleştiridir.Bu öz eleştiri var olan gerçeklerimizin birer parçasıdır..
Eleştiriye açık olmayan siyasi parti mensupları kaybetmeye mahkumdurlar..
Bakınız yarın bir gün AK PARTİ bir aday belirledikten sonra EREĞLİ’DE bu sessiz siyasetin ufku 90 derece değişecektir..Seçimi nasıl olsa kazanırız havasında olanlar yarın bir gün kaybettikleri zaman EREĞLİ’DE bir daha böyle seçim sahnesinde asla bulunamayacaklarını unutmasınlar.
Bu seçim bana göre EREĞLİ’DE bir dönüm noktasıdır...İktidar partisi şu an çok temkinli ve çok çok akıllı bir çizgi çizme arayışı içerisindedir.
Hata yapan EREĞLİ’DEN maalesef uğurlanır..
Burada denge ve terazi yoktur..’’’Biz kazanırız,kazandık’’ diyenleri, Bugünkü şartlarda bu şekilde rahat hareket edildiği sürece bu seçimi değil her seçimi kaybedeceklerdir.
Bende şimdiden iddaa ediyorum bugünkü yaşanan rahatlık ve rehavete karşılık ’’SİZ BU SEÇİMİ ŞİMDİDEN KAYBETTİNİZ,GEÇMİŞ OLSUN HEPİNİZE’’Diyecek kadar kesin ve net konuşuyorum..
EREĞLİ için MHP, AKP, CHP VS Siyasi Parti amblemleri çok çok önemli olmamalıdır..
Sadece Belediye Başkanını seçerken dikkat edilmesi gereken şeyler ŞAHISLARA yani çalışan, azimli ve istekli görünen Başkan adaylarına oy verilmesini arzu ediyoruz.
Umarım, bu adaylarda vatandaştan oy isterken SİYASİ KİMLİK AMBLEMLERİNİ bir tarafa bırakıp, Şahsi çalışkan ve ahlaki değerlerini ön plana getirerek yoluna devam ederler.
Aksine parti amblemleri üzerinden siyaset yapanlar bana göre kaybederler.. ŞAHSIM ADINA EREĞLİ ve EREĞLİ NİN GELECEĞİ İÇİN BAŞKAN OPRUKÇUYA BİR ŞANS DAHA VERİLMESİ TARAFTARIYIM...
(((Ereğli Siyaset Meydanı ANALİZ HABER)...Mehti SARAÇ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.