Bir amaç için yaşamalı insan.
İnsanın doğumuyla başlar her şey. Masumca başlayan hayat bazen günahlarla dolar taşar ama sonunda insan bir amaca yönelir. Yaşamanın bir amaç uğruna olması da böylece başlamış olur. Nedir insanın amacı? Kimine göre kariyer, kimine göre lüks yaşam, kimine göre azıcık aşım kaygısız başım. Benimkisi ise tamamen farklı… Ben 4 harfli basit ama içinde dünyanın tüm acılarını sevinçlerini barındıran bir kelime için yaşıyorum kelimem UMUT.
Evet benim umudum var arkadaş var içinde güneşten yanan çıplak etimi yıkadığım berrak ırmaklar akan, içinde kaybolduğum kayboldukça daha da kaybolmak istediğim yemyeşil ormanlar olan,içinde hüzünlendiğimde karanlığına haykırdığım,duvarlarına seni seviyorum yazdığım sokakları barındıran mor akşamlar var kısacası içinde memleketim var arkadaş benim umudumun içinde memleketim var alabildiğince hür olduğum benim memleketim iki kişilik tam bağımsız cumhuriyetim ormanlarım ırmaklarım gökyüzüm güneşim her şey var benim umudumun içinde.Benim umudum bir çift memleket göz. Dalıp gittiğinde, bir nefes sigara dumanında, bir içki kadehinde, bir parfüm kokusunda, yağmurun her yağdığında, güneşin her doğduğunda, uyandığımda, yattığımda nefes aldığım her anda beni kendine çeken bir umudum var.İşte benim yaşamaktaki amacım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.