Sevgi,sevilenle gidermiş...
Hala yazmadın.Belkide yazmıyacaksın.Ama o gün bende hiç bitmiyecek sandığım sevgiyi gözlerinle götürdün.Belki kalbin birkaç saat çarpdı."Bana yaz,mutlaka.."cümlesini duyamadın.Kalbinin atışları trenin gürültüsüne karıştı.
Kimsin güzel esmer.Hakkın varmı birkaç dakika içinde o kadar sevgiyi alıp götürmeye...Nereye?Nereye be gülüm...
Niçin öyle bakıyorsun.Niçin gözlerinle tutup,dayanılmaz bir istekle beni sende tutsak ediyorsun.
Tren kalkacak...
Dünya o kadar kısamı ki on dakika.
Gözlerin ne kadar çok şey söylüyor.O hengameli kalabalıkta anladığım tek şey:Aşk bu diyor,tatdın,Allahısmarladık...
Gitme...Boyun büküyorsun,Trenin sevgili ayırdığını sadece filimlerde görmüştüm.Gerçekmiş.
Sevgi sevilenle gider,ve gitdi.Bilmiyorum kim.Nereli,Batmanlımı,Adanalımı??
Tren mutlaka duracak ama istasyon garındaki o bakış asla unutulmayacak..
Dünya tek derler,oysa herseven bir dünya kurarmış.
(Günlükten)
YORUMLAR
Akan bir ırmak alıp götürmüş tüm dostlarımı. Sonra bir istasyonda tıpkı o esmer gibi çıkıverdiniz!.. Güzel olan sadece varlığınızdı. Sözün bir yerinde sanki yılların gerisinde seslenir gibi biraz ürkek, biraz çekingen " hatırladığım, kaleme yatkındınız, hala yazıryor musunuz..." ortak bir söz düştü "Edebiyat defteri" Yılların ardından yine satırlarınızı okuyorum!.. Bu kadar yakınken bu kadar uzak olmakta varmış...
Başka istasyonlarda görüşmek dileğimle....
Onyedili yaşlarıma götürdün beni be üstat..
Bir düğünde gördüğümdür hala hatıralarımı süsleyen
kimbilir belkide çoktan unuttu, bir kaç güzel sözcüğü
ve tatlı bakışında takılı kaldığımı..
Güzel vede anlamlıydı her beşerin yaşayabileceği gerçeğiydi
bu hoş anlatım.. Kutlarım usta kaleminizi vede sizi tebrikler..
yunus karaçöp..yudumyunus
"Tren mutlaka duracak ama istasyon garındaki o bakış asla unutulmayacak..
Dünya tek derler,oysa herseven bir dünya kurarmış. "
iki kişi ayrılınca, dünyalar da değişiyormuş gibi gelir insana.
belki de öyledir, dünya değerlerin keşismesidir...
öyle olmasaydı belki bu kadar aynıyken bu kadar farklı olamazdık...
...
Sevgi sevilenle gider ve gitti. Bilmiyorum kim. Nereli, Batmanlı mı, Adanalı mı?
Tren mutlaka duracak ama istasyon garındaki o bakış asla unutulmayacak..
Dünya tek derler, oysa herseven bir dünya kurarmış.
Değerli Kardeşim,
Yürek güzelliğiniz satırlarınıza yansımış. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.