- 860 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
1 MAYIS KİMİN BAYRAMI???
Bugün 1 Mayıs...
1 Mayıs Kimin Bayramı?
İşçinin,Emekçinin...
Kim bugüne Bayram demiş?
1888 yılında Londra’daki İşçi Konferansında,Belçikalı bir üye?
Cümlede rus adı geçiyor mu?
Hayır...
Peki Bu emekçi,Bu İşçi,
Neden çalışıyor?
Evine ekmek getirmek için...
Ülkemdeki İşçi Kimin İşçisi?
Türk Milletin İşçisi...
Peki "Millet" kelimesinin "M"sine tahammül edemeyenlerin, Milliyet düşmanı olduklarını her fırsatta belli eden "Halkların kardeşliği" derken Ermeniyi,kürtü baş tacı yapıp Türk Milleti’ni ve Töresini "es" geçenlerin Milletimin İşçisinin Bayramını Kızıl rus flamaları ile sahiplenmesinin açıklaması nedir?
Eğer 1 Mayıs Türk İşçisinin bayramı ise, Neden 1 Mayıs yürüyüşlerinde,mitinglerinde Kırmızı-Beyaz renginden çok Kırmızı-Sarı rengi daha fazla olur?
Bu Ülkede Dini siyasete alet edenler var;
Bu Ülkede Atatürk’ü siyasete alet edenler var,
Ne yazık ki bu Ülkede;
İşçiyi,emekçiyi de hem siyasete hem de bölücülüğe alet etmek isteyenler var...
Türk İşçisi!
Evine ekmek getirmek için uğraşan didişen,1 Mayıs’da meydanlara indiğinde karşısında kılığı kendi kılığına benzemeyen, elinde tuttuğu pankartlar nedir bilmeyen, Ne konuştuklarını anlamayanlar ile yarın yanyana yürüdüğünde oyuna gelme...
O Kahrolsun Kapitalizm,Emperyalizm, yaşasın Komunizm diye laf atanlara "gel hele bir ay benle beraber çalış,benle beraber kazan,benle beraber ye" de...
Sen Türk İşçisi isen, Türk nedir biliyorsun demektir...
O zaman iyi biliyorsun ki; Türk’ün rengi Bağımsızlığımızın imzası olan Kırmızı-Beyaz Renkli Al bayrağımızın rengidir...
Kırmızı-Sarı da ne ola ki?
Bu Milletin kalkınması için çalışan,çabalayan,evine ekmek götürmek için ter döken ,borç içinde yuvasını geçindirmeye çalışan,Vatanına hizmet ederken en büyük hazzı tadan Gerçek Türk İşçilerinin sadece 1 Mayısı değil her günü ve her Bayramı kutlu olsun....
Selâm ile...
...MuRaT ÇALIK...
YORUMLAR
Değerli Arkadaşım
Yazınızı okuduğum zaman kendi kendime Allah'a çok şükür ki bu memlekette 1 Mayıs denilen o rezilliğin ne olduğunu görenler, bilenler de var '' dedim.
Yukarıdaki resim bile en azından anlatmaktadır 1 Mayısın ne olduğunu. 1 Mayıs Türkiyede hiç bir zaman işçinin-emekçinin bayramı olmadı. Sadece ve sadece bölücülüğün bayramı oldu ama gelin görün ki 1 Mayısta bölücülerle birlikte hiç bir şekilde Türk Bayrağı açmadan, Atatürk'ün adını bile zikretmeyip Lenin'den İbrahim Kaypakkaya'ya kadar ne kadar Türk düşmanı varsa resimlerini taşıyanlar daha sonra sosyal paylaşım sitelerini dolduruyorlar '' Atam izindeyiz, Atatürk'ün askerleriyiz, Türk Milleti Atatürk'ü Allah'a onun dışındaki her şeyini Atatürk'e borçludur'' ifadeleriyle. Sorduğunuz zaman yalan söylüyorlar bazen... '' Efendim bazı marjinal gruplar aramıza katılıyor n'aapalım'' diye. İyi de o marjinal gruplar 3 Mayıs Türkçülerin Bayramına niçin katılamıyorlar peki? Çünkü orada onlara rağbet eden , onlara kucak açan yok.
Bir Mayıs İşçinin- Emekçinin Bayramıymış..Pöhhh..Biz hepsinin cemaziyelevvellerini biliyoruz. Külahıma anlatsınlar
Değerli Kardeşim.
Yorumum biraz uzun oldu. Kusura bakma..Bu konuda oldukça doluyum. O kadar doluyum ki ben de konuyla ilgili olarak '' 1 Mayıs..1 Mayıs..Görün bakın kimin Bayramı '' Başlıklı bir yazı yazdım. Okursanız sevinirim
Selam ve saygılarımla.
murateksper
Yazan kaleme sonsuz teşekkürler... Tüm düşüncelerimi burada okudum...Tebrik ve teşekkürlerimi sunuyorum kardeşim...