- 710 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Akil Adamlar Ve Akıllı Adamlar
Akil adamlar başkalarından emir alıyorlar, ama akıllı adamlar ise, kendileri düşünebildiklerinden
bu tür oyunlara kanmıyorlar. Pek çok sanatçı akil adam seçildi. Düşünüldü ki, onların konuştuğu her şey kabul görür. Böylelikle, beyin yıkama ve yağlama başarıyla sürdürülür.
Ama meclisteki hesap çarşıya uymadı. Aksine milletin gözü daha fazla açıldı. Nereye gittilerse,
otelin dışına dahi çıkamadılar. İnsanlar bayraklarla kapılara dayandı. Ne de olsa akıllı adamın hali başka oluyor. Hal böyle olunca, hem sevindirici aynı zamanda üzücü bir durum ortaya çıkıyor. Sevindirici çünkü, milletimiz kenetlendi, vatanımıza sahip çıkıldı, oyuna gelmediler.
Üzücü çünkü, bu insanlar hayatlarını sanata adamışlar, şimdi ise, gözden fena şekilde düştüler. Belki de bu son olaylarla anılacaklar.
Merak ediyorum, etrafındakilerden biri bile, "Durun, yanlış yapıyorsunuz, tepki alırsınız." diye, bir şey dememişler midir? Ya da pişman olmuşlar mıdır? Şahsen pek sanmıyorum. Pişman olacakları bir şey için neden "Evet" desinler ki? Bu konuyla iligili bir açıklama şart. Hem de acil olarak. Bu arada "T.C" yazısı tabelalardan kalktı. Sosyal medya denilen mecralarda büyük tepkiye yol
açtı. Ben de aralarında olmak üzere binlerce kişi, isimlerin başlarına "T.C" yazısı eklendi.
Çılgın Türkler kendilerini bir kez daha gösterdi. Oy zamanı geldiğinde, kaç kişi uyanmış derin uykusundan, kaç kişi hala mışıl mışıl uyuyor, göreceğiz. İşin tuhaf yanı, muhalif partilerden bu aralar pek ses çıkmıyor. Yoksa onlarında muhaliflik bir yanı kalmadı mı?
Sonuç olarak, akil adamlar ve akıllı adamlar karşılaşmasında, bana göre, akıllı adamlar baskın çıktı. Atatürk’ün torunları müsade etmedi, yani olması gereken oldu, helal olsun.
Ajda Pekkan’da arabasının plakasındaki " T.C" yazılarına siyah bant çekmiş. Ne zararını
görmüş de böyle bir şey yapmış. Madem bu kadar rahatsız oluyorlar, o zaman başka ülkenin vatandaşı olsunlar, mesela ABD’nin. Malum başımızdakiler onların eteklerinden ayrılmıyor. Değer verilen insanların neler yaptığını görüyoruz. Bundan böyle kimleri baş tacı edip, kimleri görmezden gelmemiz gerektiğini durup bir düşünmemiz lazım.
Gerçi hangi partiden olacaklarına, ya da hangi görüşü savunduklarına karışamayız.
Ama bu yaşanan olaylar vatandaştan öce, Mustafa Kemal ATATÜRK’e, vatan aşkı uğruna can veren şehitlerimize ve gazilerimize ayıptır.
Siz, siz olun, akil adamın kafanızın içinde olduğunu unutmayın. Olmaz ya, unutmaya yüz tuttunuz diyelim, hemen abdest alın ve Kuran-ı Kerim okuyun, ruhunuzu temizleyin. Sonra da ATATÜRK’ÜN Nutuk’unu okuyun ve aklınızı kendisine getirin. Böylelikle, doğru yoldan sapmamış olursunuz.