- 599 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karşılıksız Aşk
Yazdım sana bütün olan aşkımı…Kalemim bitene kadar…Dudaklarım neden hep yanlış insanın busesini tadar?...Ben yanlışmıyım ya da doğruyum da yanlış yoldamıyım…Şimdi diyeceksiniz ki bu evlat ne saçmalar?On beş yıllık bir özlemdir benimkisi…Gene geçenler de bir olay geçti başımdan…Kalbimi verdim zalimin birine…Üstelik tamamını…Al dedim sen de kalsın…O ne yaptı…Başkasının yüreğine bozdurdu…Harcadı hunharca…Ama korkma sahte değildir verdiğim kalp bozdur bozdur harca bir ömür boyu yeter sana…Bu yaptığın kar kalır sanma yanına…Yanlış anlama beddua etmiyorum benim kisi sadece bir sitem…Sitem de etmek istemiyorum aslında bel ki sen de haklısındır kanınca…Ama hak vermiyor işte beynim bilirsin hiçbir cümlenin anlamı olmaz kelimeler harfler haykırınca…Ben beni sende bıraktım…Cesedim bana kalsın…O da Yüce RABBİM’in bir gün gelecek onu da toprağa bağışlayacağım…Kafam da bir soru var?Acaba o zaman sen de ki ben acıtır mı benliğini…Düzeltir misin acaba aşka bakan kişiliğini…Başka tenler de başka eller de bulacaksın belki mutluluk…Geri tepmez inşallah yapmaz tutukluk…Var üstümde zaten bir sürü sorumluluk…At kendinden benliğimi…Rahatlar o zaman bedenim yarar çaresizliğin şiddetli serinliği…Biz de böyle severiz işte mazideki meleğim…Bir sözüne al bu canımı sana vereyim…Yok gözünde bir damla değerim…Ama farketmez…Dediğim gibi biz böyle severiz işte…Sözü fazla uzatmıcam…Sen mutluysan sıkıntı yok…Bir tavsiye hayat acımasız dünya fani…Yırt at artık geçmişe olan kini…Kimler gelir kimler geçer…Ama her geçen üzerime basıp geçecek…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.