- 978 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bırakın bu ayakları!!!
’Efendim o onla çıkmış bu bunla çıkmış’ ’Benimle çıkarmısın?’ ’Ne yakışıklı kız (veya) erkek ’ ’Acaba onun çıktığı varmı? ’ Bütün gençliğin ağzında vatan,bayrak,dil,din yerine bu saçma sapan sözler bulunmaktadır.Gençlik uçuruma doğru gitmekte milli kültür yok edilmekte milletimizin ve ülkemizin aydınlık geleceği kararmaktadır. Birilerinin bu işe bir dur demesi, bu yolda gidenleri geri döndürmesi gerekmektedir. Bütün komşuluk, arkadaşlık, dostluk bağları bozulmuş, başa gelecek bir hadiseden sonra sığınacak kapılarını kapatan bir gençlik bulunmaktadır.Buna sebep aranacak olunur ise ilk mısralar buna örnektir. Bundan gayrı birilerini elde etme duygusu vardır, ancak bilinmelidir ki Tevekkül bir isteği elde etme yolundaki en güvenilir kapıdır. Tevkkül tam anlamıyla bilinmeli , daimi gidilecek, medet umulacak, tek zatın HZ. ALLAH olduğu bilincine bir an önce varılmalıdır aksi takdirde yolun sonu görülüyor.
FURKAN GÜLER
YORUMLAR
ne zaman başlattın bu işler bugün başlayınca yarın bitmez bilirsin büyük çaba ve sabır gerektirir.. insanlar eskiden amaçlarına yıllar sonra kendileri öldüklerinde gerçekleşeceği ümidiyle işe girişiyorlardı ve onlar öldüklerinde amaçları yerine gelmiş oluyordu... Milli değerlerimize maalesef şuan çıkan pek az insan var bu ülkede herkes şu an nazıl aç karnımı doyururum bunun peşinde aslında bir yerde haklılar onlar vatana hizmet ediyoruz dediklerinde "vay salak vatana hizmet ediyorum diyorsun cebinde 5 kuruş paran yok " gözüyle bakıyorlar... maalesef burası Türkiye 2013 ... yaşamak en büyük sıkıntı haline geldi milli değerlere sahip çıkmaya çalışan birini görmek beni gerçekten çok sevindirdi..
Furkan iyi yazmışsın güzel bir konuya değinmişsen de , vardır sen kapının önünü temzilersen dünya belki temiz olabilir ... eğer bir şeylerin yoluna girmesini , düzelmesini istiyorsan yakın cevrenden buna başlaman gerekir burda paylaşman da güzel bir örnektir.... saygılarımla...