- 792 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vücut Ağrılarına Kesin Çözüm
Omurlar ve sinirler, En baş belası noktalar genellikle boyun ve sırt bölgesinde. Çünkü her hareket ettiğimizde omurgamızı eğerek omurga kemiklerinin arasındaki diskleri sıkıştırıyor ve eziyoruz. Bazen, diskin maruz kaldığı bu basınç diskin dışarı fırlamasına ve bir sinirin üzerine gelerek sinirin iltihaplanmasına ve beyne dinmeyen bir ağrı sinyali vermesine neden oluyor. Vücudumuzda omurilikten çıkan 50’den fazla sinir var. Bunların tek çözüm yolu kas gevşetici veya belirli ilaçlar değil! Egzersizdir. Boyun ve sırt bölgesini boş vaktinde sürekli sağa sola 15 kez çevirin ve sürekli zıplayın. Neden mi? Her zıpladığınız da omurilikler bir birlerine çarparak, manyetik elektrik yapar ve bu da sizdeki kasın gevşemesine sinirlerin daha rahat nötron ve protonların çarpmasına sebep olur. Bu da sağlığın en yüksek mertebe de olduğunu gösterir.
Eklem ağrımızın dinmesi ve ortadan kalkması için, sürekli masaj yöntemini kullanmak daha makbul gelmektedir. Belirli kremlerle o ağrıları yok etmek ve onları yumuşatmak için, bitkisel zeytin yağını sürdükten sonra o bölgeye masaj etmek daha makbul gelecektir.
En son araştırmalar sonucunda zencefilin daha iyi gelmektedir. Zencefil de bulunan yağlar eklem yerinde oluşan enflamasyonu azaltıyor. Sabah sıcak suyun içine, öğlen limonatanıza veya neyin içine yakışacağını düşünüyorsanız ona ekleyerek yedi gün boyunca günde birkaç kere yarım çay kaşığı kadar toz zencefil tüketin. Ayrıca zencefili, günde bir-dört gram olarak, tablet veya kapsül olarak tüketebilirsiniz. Tableti tek doz olarak alabilir veya daha küçük dozlara bölebilirsiniz.
Diğer ağrılar için alınan kaynaklarda armika jel diye bilinen kremin çok etkili olduğu da tespit edilmiştir. Türiyet gazetesinde ve sağlık labirlerinde alınan bilgilerde şöyle anlatılmaktadır.”Şiddetli ağrılara arnica: Ağrılarınız uyarı vermeden şiddetleniyor sa, örneğin sırt ağrısı, omuz veya diz ağrısı çekiyorsanız, tamamen doğal arnica jeli deneyin. Bir tür çiçekten elde edilen arnika jel, sağlık ürünleri satılan mağazalarda bulunabilir ve yapılan bir araştırmaya göre sertlik ve ağrıları ibuprofen jel kadar etkili bir şekilde azaltıyor. Hem de daha az yan etkiyle. Arnica jeli kireçlenme ağrılarında bile kullanabilirsiniz. Günde üç defaya kadar sürebilirsiniz fakat tahrişe neden olmaması için çatlamış cilt üzerinde ovuşturmaya özen gösterin.
Vücut ağrılarına güçlendirici pelvik hareket: Vücudunuzun bir kısmı incindiğinde diğer kısımları bu zararı telafi etmek için daha çok çalışıyor, yani kaslarda daha çok stres ve gerginlik meydana geliyor. Bu da daha fazla ağrıya neden olarak bir kısır döngü oluşturuyor. Bu basit hareket, bedenin merkezini hedef alarak tüm bedeni dengede tutup güçlendiriyor: Dizleriniz bükük ve ayaklarınız yere değecek şekilde sırt üstü uzanın. Göbeğinizi omurganıza doğru içeri çekin. Sonra, pelvisinizi (kalça kemiğinizi) yavaşça yerden yukarı doğru, sadece 2,5 santimetre kaldırın ve yavaşça indirin. 20 kere tekrarlayın. Haftada iki-üç kez yapabilirsiniz.”
Bunların yanı sıra ağrıları sıfıra indirmek için, ağrının bulunduğu noktaya bir kurşun kalem alarak ucunda silgi olan arka kısmıyla ağrı noktasına yaklaşık doksan saniye boyunca bastırın. Bastırırken kası çalıştırmak ve rahatlatmak için silgiyi döndürün. Aynı zamanda derin nefes almayı unutmayın. Ağrıyan konuma uygulama yaptığınız bu konumsal terapi gerginliği azaltarak kastaki ağrıyı ortadan kaldırır. Silgiyi ağrıyan noktaya tuttuğunuzda, sinirlerinize ağrıyı rahatlatması için sinyaller gider ve vücudunuzun ihtiyacı olan anlık rahatlama sağlanmış olur. Bu arada vücut sisteminin en büyük yorgunluğu sürekli ayakta durmakla başlar. Ayakkabınızı ara ara çıkarın ve ayağınızın hava almasını sağlayın. Bunları yapmadığınız sürece bakteriler vücut reaksiyonlarını bozar ve sinir, dokulara zarar verir. Rahat ayakkabı giyin, gerekirse spor ayakkabı giymeye bakın. Ara ara gözlerinizi beş dakika kapatın vücut dengesini sağlayın. Unutmayın bütün sorunlar psikolojik açıdan başlar.
Makalenin son demi:
Sinir, doku, ağrı veya birçok şikayetinizi yok etmek istiyorsanız. Aklınızdan ağrıyan bölgeyi unutmaya çalışmanız gerek, Şayet; unutamaz sanız. Bu yazılan makalenin bir değeri kalmaz.
“Hedef siz-seniz o halde siz dahi siniz. Hedef beden hükmü ise; bilinçaltında kaybolmaya mahkum kalırsınız.”
Not: . Bu yöntemleri denediğiniz de kesim çözüm alamıyorsanız. Lütfen yorum yapınız ve sorun, dileklerinizi belirtiniz.
Hikmetullah Yetkin
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.