- 1099 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
herkes terk eder ama Yalnızlık..
Geceyle birlikte gelir benim bi ayağı kırık yalnızlıklarım..
Umuduma inat yenik düşer kurduğum tozdan hayallerim..
Ben koşarcasına kaçmak isterken karamsarlığımdan,taç giydirmişim karanlık düşlerime meğer
Hiç değişmeye niyetin yoksa eğer
Ey hayat!dokunma camdan yalnızlığıma
Gün gelir kırılırsa
Beni de bulamazsın o cam parçalarının arasında..
herkesin derin uykularda gezindiği vakit başlar benim kendimle olan savaşım. yalnızlığım ve ben..bunca yıl ne yalnızlığıma söz geçirebildim ne de onun tamamen beni esir almasına izin verdim.iki arada bi derede sürekli didişip durduk. çok şey öğrendim ama şu yaşıma kadar. kendimle oturup muhabbet etmeyi,kendimi eleştirmeyi,yalnızlığımı taşlamayı..ama ne yaparsam yapayım bırakmadı beni yalnızlığım.değer verdiğim herkes zamanı gelince bir bir terketti beni. herkesin her şeyin bi zamanı varmış meğer. bi yere kadarmış sözde dostluklar,arkadaşlıklar.o yer neresi bilmiyorum ya da ne zaman geleceğine kim karar veriyor?..bunları bilmiyor bilmek de istemiyorum. bildiğim bir şey varsa o da; herkes terkeder ama yalnızlık,yalnızlık terketmez. ölürken bile yanımızda olacak olan tek şey değilmidir kendi yanlızlığımız...
bazen düşünmek ıstırap verir insana. uzun ve sancılı bir ıstırap. ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.