- 864 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SONSUZLUĞA UĞURLANIŞ
Viranelerle geçmiş günlerimde,kalbim seninle dopdoluyken yanımda yoksun..
Bilmediğim uzaklarda kime bakar gözlerin bilmiyorum.Hafızamda belki ismime çizik atmış olacaksın ki, bu kadar gamsız anımsıyorum seni ......
Riyakarlığını vurduğun yüzümde,gülücüklerden eser kalmadı bilmeni isterim.
’Kendine iyi bak’ deyip; usulce ellerini ellerimden çektiğin ve bir gamsızın olabileceği gamsızlıkla uzaklaştığın anı dün gibi hatırlıyorum!
Ve her defasında bir kez daha yemin ediyorum:
SENİ UNUTACAĞIM!..
Hiç olmadığın kadar uzağımda olacaksın bundan sonra.Bir yabancının kırk yılda bir anılması gibi anımsayacağım ismini..
Gözlerinin zifirisi karartmayacak artık dünyamı.Ve bir şarkının nakaratını dinlediğimde ezilmeyecek yüreğim çaresizliğimde.Senden bana yadigar kalacak senin gibi gamsız oluşum!
Bir duvar, bir beton gibi soğuyacak kalbim verdiklerinden...
Ruhumu incittiğin anla beraber ,eski ben oluşumu uğurluyorum bir bilinmeyene doğru..
Adın olmayacak ,hülyalarıma girmeyeceksin ,O şebnem açmayacak gönül penceremde.
Sonsuzluğa her adımımda ruhun teslim edilişi gibi ,teslim olacağım yeni doğacak günlere..
Elveda gelmişim, elveda geleceğim!!
Sonsuzluğa ilerlediğim şu anda belkide son kez anıyorum seni ve geçmişi.
Bundan sonra herşey nafile;
ARTIK BEN OLMAYACAĞIM.O ÇOK SEVDİĞİN SARI SAÇLARIM YAKMAYACAK İÇİNİ..VE GÖZLERİN DEĞMEYECEK GÖZLERİME...
SANA OLAN AŞK BAHİSLERİM DAĞLAMAYACAK SİNENİ..
SONSUZLUĞA UĞURLADIĞIM BEN,
OLMAYACAĞIM YAŞAMIM DEDİĞİN FELSEFENDE ..
SONA YAKLAŞTIĞIM ŞU ANDA
HAYKIRIŞLARIMDAN ARTA KALAN TEK KELİME
ELVEDA OLACAK KARAGÖZLÜM!!