- 2016 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANNELİK
Annelik ne güzel bir meslektir . Sabahtan akşama kadar yaptığın yeri gelince gözünü kırpmadığın ,sabahlara kadar evladının başının ucunda beklediğin ne güzel bir meslek. Yüce ALLAHIM ne güzel yaratmış annelerimizi. Elini yüzünü gözünü nurdan yaratmış. Canım annem elim kolum sol yanım. Hayatımın tamamısın sen benim. Attığım her adımda yanımdasın koruyucu meleğimsin. Yeri geldi sabahlara kadar beraber ağladık birlikte güldük. Canım annem hakkın asla ödenmez. Sen benim bu anlamsız hayatımdaki tek anlamasın. Biliyorum ki bu hayatta yalnız başımada kalsam sadece annem babam olsun yeter. Bilirim çünkü hep annem yanımdadır benim . Yaşı kaç olursa olsun nasır tutmuş elleriyle bile hep yanımdadır. Canım annem benim, hani o ilk okul günüm vardı ya, birlikte giderdik okula. Hep ağlardım. Okuldan değil aslında ben sensizlikten korkardım. ALLAHIM seni başımdan eksik etmesin. Ben oyuncaklar istemiyorum bebekler de istemiyorum. Sen benim bu hayattaki bebek yüzlü meleğimsin. Sen daha güzelsin o bebeklerden ....
Annem başa taç imiş her derde ilaç imiş bir evlat pir olsa da anneye muhtaç imiş...
ANNELERİNİZİ ÜZMEYİN ONLARI HEP MUTLU EDİN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.