Tek Hata
Erkekler aşık olmadan bir ilişkiye başlamışsa, kadın erkeği tanıyana kadar bir çok hata yapmaları mümkündür.Kadın erkeği kendine bağlayana kadar bekler... Ne zaman ki erkek büyük bir hata yapar işte tam o zaman başlar kadınların içten içe intikam sistemi...Erkekler kadınların duyduklarına önemsediklerini bildikleri için bazen havalı ve bir o kadarda atarlı konuşmalar sergilerler.Kadınlar bu söylenenleri unutmaz ve her konuşmadan sonra eline bir koz almış olur.Erkek ufak tefek hataların birikimini bir anda sert bir şut gibi karşısında görünce çaresizce topu izleyen kaleciler gibi olur.Savunma mekanizmasını devreye sokar hemen sesini yükseltir bağırır çağırır..Hatalı olduğunu kabul etmez önce karşısındakinde arar suçu.Sonraları siniri geçen erkek pişmanlık duygusuyla hareketler sergiler yine kabullenmez hatasını tam anlamıyla sadece onu üzdüğünden pişmanlık duyar sadece..Tartışmalar sıklaşır zamanla yıprandığını hissedersin,yorulduğunu hissedersin ancak vakit artık çok geçtir çünkü bir bakarsın tüm dünyan o olmuş..Erkek bir hata yaptığını düzelte bileceğini düşünür çünkü beyin sonuç odaklı..Erkeğin ilk hatada şansı varsa yani kadının destekçisi bir akıl hocalığını yapmayı seven biri yoktur..veya hala beyniyle hareket etmiyor demektir..Affedilmiş ise o an için şanslı zanneder fırtına öncesi sessizlikte habersizce sevinirler..Artık erkekler için iftar vakti gelmiştir.Kadınlar her konuda olduğu gibi bu konuda da çok yeteneklidirler..surat yaparlar yersin,laf söylerler yersin,küçük hatalarında başının etini yerler...İnsan kendi canı acıyınca cinsiyet fark etmeksizin karşısındakine acı yaşatmaktan kendini alı koyamaz sevgisinde azalma olmasa da..Karşındaki hatasının farkında olsa bile affetmez gurur yaparlar,inat yaparlar,gıcıklık yaparlar.. Goethe’nin de dediği gibi “Bir kadınla erkeğin kalitesini kavga anlarında anlarsınız..Artık dönülmez akşamın son yol ayrımı gelmektedir..çünkü bir kadına bağlanmış erkek ’odunluktan’çıkar ’kenar süsü’ gibi bir köşeye konur modası eskiyene kadar o köşe ona ait olur..Kadın inadı inattır yapmak istemediği bir şeye bahane üreten makine gibi çalışır.Vakti geçtiğine inanmışsa söylene bilecek iki kelime vardır;’ geçmiş olsun’.Ama erkek kendini bu durumda’ baş vurma’ seçeneğine doğru yöneltir..başını duvarlara vurur,bir büyüğe baş vurur,çırpındıkça farklı yollara baş vurur...Ve hep nedenini son yaptığı hata da zanneder.Asıl hata sevmediğin biriyle birlikte olup hem kendini hemde karşındakini yıpratmak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.