BUL KARO YU AL BABAYI
Bu nasıl bir dönem ve nasıl bir yorulmuşluktur içinde dönülmekten. Yaşam ile oynanan bul karoyu al parayı oyununda eş zamanda birbirimizi çektik aynı destenin içinden, karolarımız oldu paralarımız yok, yaşam hile yaptı. Ben yaşanabilir madde miktarı ile yetinmek niyetinde tüm olayların ruhani boyutuna daha yakın iken, yaşam maddeden yana ve bu yüzdendir ki bir türlü duramıyoruz onunla yan yana, hep alt alta, üst üste sıklıkla karşı karşıya.
Al var olan tüm maddelerini git benden desem çizgi pek ince, bu sefer kardeşi ile tanıştırılmak durumunda kalıyorum, diyor ki bak, ben yaşamdım bu da ölüm, orada madde yok ve siz insanoğulları maddeye dair katı, sıvı, gaz hallerini bilmektesiniz yalnızca, orada ise madde sizin bildiğiniz bu üç halden çıkıp asıl halini almakta. Bu maddenin hiç halidir hadi git.
Ben bir cambaz edası ile yaşam ile kardeşinin arasındaki incecik çizginin üzerinde yürümekteyim, bu iki kardeşin arasındaki husumetin de ceremesini çekmekteyim, kafi denge ile donatıldığımdan da düşmüyorum. Bul karoyu al arayı şeklinde bir kelime oyunu ile kandırıldım, aldığım arada bulduğum karo ile duruyorum.
Hileci yaşam, sen ne oyun oynarsan oyna benim bulunduğum boyut başka, sen, senin içinde benim arzu ettiğim kimi kapılar konusunda beni dolandırmaya devam ettikçe benim kendi dahilimdeki boyutumda var ettiğim kapılardan bi haber olmak durumundasın. Senin dahilindeki gün tabir edilen yirmi dört saatlerden biri gelip çattığında ise benimle anlaşmak zorunda kalacaksın. O zaman benim boyutumda benim kurallarımla oynarız ama bil ki tüm zaman mekan ve boyutlar dahilinde karo artık benim, kendim dediğim kavramı onda öldürdüğüm için de o karo artık “BEN” im. Bu da benim kelime oyunum, buldum karoyu aldım arayı, beni sana vermem seni de senden almam.
Birbirimizden alacaklarımız varsa dürüst olmak koşuluyla bu ticarete açığım, seninle oyun oynarım ama oyuncağın olmadan.
Yaşam, beni türlü kelime oyunları ve kandırmacalara zorlama sonra bir bakarsın ki benim seninle oynadığım oyun, bul karoyu al babayı imiş ve ben karomla aramda sen babayla nerende ne yaparsın umursamam.
Bul arayı
Ver elini. . .
N.O.C-2008
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.