Tükendi Sözlerim
Sevginle hayata bağladığın bu kalbi, yokluğunla terbiye etme şimdi ! Müebbet yemesin çaresizliğin hapishanelerinde. Varlığınla ödüllendir yüreğimi, yokluğunla cezalandırma.
Bırakma bir başına ıssız sokaklarda. Ne kadar kızsa da insan karşısındakine, yine gider onun kapısına.. Hani muhtaçtır ya ! Bende sana muhtacım anla. Ne kadar öfkelensem de ’dur’ diyor kalbim ve hatıraları fısıldıyor kulağıma sessizce. Oturuyorum usulce bir köşeye. Kapatıyorum gözlerimi ve hayal ediyorum gözlerini. Mesafeler sorun olmuyor benim için hiçbir zaman. Görmek istersem eğer, gözlerimi kapayışım yeterli. Bak, karşımdasın yine yüzündeki tebessümünle. Dokunamıyorum.. İşte bu içimi yakıyor. Çok saçma geliyor aslında.. Yanımdasın ama dokunamıyorum, sarılamıyorum. "Ne olur, ne olur gitme ! Biraz daha kal" diyerek yalvarıyor gözlerim sana.. Haykırıyor adeta sözlerim dudağımda.. Gitmenle derbeder olmuş bedenim. Sözlerim, düşüncelerim, kalbim.. Uzatmasak ya artık.. Hasretine dayanamayan bu gözlere, daha fazla kıyıp da kalbimi deli etme. Dön.. Dön artık, Ne olur.. Dön.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
BU YAZIYI OKURKEN BİR ŞİİR ŞARKI GELDİ AKLIMA ..BAK ŞİMDİ GÜN BOYU SÜRER VALLAHİ..
GEÇMESİN GÜNÜMÜZ SEVGİLİM YASLA
O GÜZEL BAŞINI GÖGSÜME YASLA
DER GİBİYDİ YAZININ İÇERİĞİ ....DUYGU ADAMISINIZ VESSELAM..BEN GİBİ..
YÜREĞİN KADINI ERKEĞİ OLUR MU..OLMAZ..SEVEN YÜREK ADAMAKILLI BİR YÜREKTİR..SESSİZLİĞİNDE BOĞULUR ZAMAN ZAMANDA SADECE GÖZLERİ KONUŞUR.. GÖZLERİ KARA OLANIN RENGİNDEN NE KONUŞTUĞU PEK ANLAŞILMAZMIŞ ÇOK PROBLEMLİ GÖZMÜŞ:))))) ..VARSA YOKSA YEŞİL GÖZLER SU GİBİ AKARMIŞ ÖYLE DİYORLAR ..LENS Mİ TAKTIRSAM ACABA..ŞAKA ŞAKA
KALEMİ GÜZEL; SESİNİZ DUYULUR İNŞALLAH .. ESEN KALIN
GÜLESEN SANCAR tarafından 4/27/2013 10:19:41 AM zamanında düzenlenmiştir.