Yeniden sevmeyi dene...
Nisan yağmurlarıyla temizledim deli rüzgarlarla savurup yele verdim bütün kötü huylarımı.Anasından daha bir kaç dakika önce doğmuş bir bebek gibi tertemizim şimdi.yokluğunun azaplı günlerinde sensiz bir güne bende yep yeniden doğdum.ardımda bıraktığım son kötü geceme sakladım bütün kötü yanlarımı.inan şimdi eski ben değilim.
Gidişine sebeb olan seni benden buktıran hiç bir halim yok şimdi.Anladımki senin kadar önemi yokmuş seni uzaaklarıma iten nedenlerin.
Sigarama hep kızardın ya hani içmiyorum.isli dumanlarla ne evimizin pencerelerini nede kandi çiğerlerimi kirletiyorrum artık.İçki mi o ne.beni adamlığımdan çıkaran o da yok şimdi
hayatımda senin olmadığın gibi.Vaz geçemediklerimdi bunlar biliyosun.sende öyleydin.Onların zevklerini senin yokluğunun acısına değiştim.iki bir arada olmuyor.yakışmıyor bana.bir yandan zevk bir yandan sensizliğin acısı.Sensizliğin acısını hissettikçe onların zevkinden bişey anlamadım.Onların zevkine daldıkça sensizliğin acısından zevk alamadım.
Ben değiştim inan.artık eğriyi doğruyu seçebiliyorum.Çocuk akıllıda değilim.zalim yüreklide.sensizlik tak etti canımın içine.yokluğun ur misali büyüdü beynimde.hasta gibiyim.ama şuan tertemizim.süt gibiyim.yüreğimde senin ezikliğinden başka bişey yok.İnan sigarayıda içkiyide düşünmüyorum seni düşündüğüm kadar.
Şimdi inancın varmı bana.Değişmişliğime nekadar samimisin.Doğrumudur.KAbullene biliyomusun bu kötü adam değişti.Ben değiştim.İnan buna.
Yüreğine yaban eller değmediyse,İçindeki düşlerinde el adamları gezmediyse,ve bir zamanlar benim doldurduğum yüreğin hala yokluğumda boş sa gel lütfen.Gel ve beni sevmeyi dene.
Önce gelmeyi dene.Bir gelebilirsen yüreğini ikna edip ondan sonrası kolay.ikimizde zorlanmayacağız yeniden sevmeye.
Çünkü yüreğimde kalmana engel olan hiç bir kötü yanımı bırakmadım bende.Gözümdeki yaşlarla temizledim yüreğimi,nisan yağmurlarında yıkanan ağaçlar gibi.
Lütfen gel geri.İnan değişmiş bulacaksın beni.Gel ve beni tekrar sevmeyi dene.
Eğer adam gibi sevemezsem seni çek silahını alnımdan vur beni.