- 1712 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
sevmedigini bile bile sevdim iste..
Sevdim iste..
sevmedigini bile bile..
sevmek istemedim seni, dusunmek, ugruna aglamak hic istemedim.. her nereye baksam seni gormeyi her an gelecekmissin tutup ellerimi sarilacakmissin bana simsiki yureginin sicakligini yuregimde hissedecekmisim gibi hissetmek hayal etmek istemedim hic.. ben seni sevmek istemedim ki..
Oysa ben benligimi kaybetmistim sende.. benim istediklerim yuregimin umurunda bile degildiki,dusunduklerimi kalbim es geciyodu sanki.. anlam veremedigim bir seydi bu, veremeyecegim.. Cunki hic tanimamistim ki ben boyle seyleri.. gozlerinde hapsoldum ben.. hani elin elime degmistide 2 gun o elimi hic yikamadan, hic bir seye degdirmeden hep yuregimin ustune koyarak uyumustum ben.. seni bir kez gormek icin gozlerime bakman ne oldugu onemli degildi bir tek kelam etmen icin can atiyodum.. her an yanimda ol canimda ol istiyodum..
oysa sen seenn vicdansiz senn :( sen hic sevmemistinki beni hissettiklerimi hic hissetmemistin hic yanmamistin benim gibi, gozlerime hapsolmamistin..ben gozlerine bakip sevdigimi haykirirken sana, umrunda olmadigimi gormek..ahh bunu hapsoldugum gozlerinde gormek.. gokyuzunden ansizin kayan yildiz gibi gozumden kayan yildizlar, aslinda yuregimin tercumanligini yapiyordu.. o an bile aglarken deli gibi gonlum seni ozluyordu.. bidaha o gozlerine bakamicak diye hasret duyuyordu ... bana yasattigin acilara ragmen su yurek sensizlige isyan ediyordu..
KALBIM HALA SENI SEVIYORDU
SEVMEDIGINI BILE BILE...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.