- 790 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK OLALIM
Kimi insanlar vardır, iyi, cömert, sevgi dolu, duygu dolu. Yanında bulunmaktan, her şeyi paylaşmaktan haz alırsınız, keşke yanımda olsa bilmediklerimi anlatsa, bildiklerimi paylaşsa dersiniz. Ne güzeldir o dostluk, o sevgi. Paylaşımlarla rahatlar, bir sabun köpüğü gibi uçuşursunuz. Denizdeki köpük gibi kendinizi hafif hissedersiniz. Hayata, insanlara, güneşe gülümsersiniz. Her zaman görüşmek, açmazlarınızı paylaşmak, akıl almak, yol bulmak istersiniz. Işığa üşüşen pervaneler gibi çevresinde dolanır, hiç kaybetmek istemezsiniz.
Kimi insanlar vardır, hoşgörüsüzlüklerini, negatifliklerini yayarlar etrafa. Sanki güneşin önüne bulutlar gelmiş, ışığınızı kapatmış gibi hissedersiniz. Bir rüzgar çıksa, dağıtsa şu bulutları dersiniz. Yanından ayrılsam, özgür olsam, bulut olsam, su olsam dersiniz. Su olsam yağmurlarla çoğalsam, taşsam, çağıldasam, ırmak olup aksam, buhar olup uçsam, yine yağmur olsam yağsam, yağsam mutsuzlukları dağıtsam, umutsuzlukları akıtsam.
Her zaman umut olalım, mutluluk, dostluk olalım. Güneş olalım, her tarafı sevginin sıcaklığıyla dolduralım. Yağmur olup yağalım, ırmak olup çağlayalım. Tüm olumsuzlukları yok edip sevgi olalım, tek yürek, aşk olalım.
Zümrüt Mimoza (Fevziye Şimdi)
YORUMLAR
Bahar mevsimindendi sanki yazı. Çiçek çiçek, yaprak yaprak yeşermişti. Ne iyi geldi? Sevgimle.