EMPATİ KURALIM…
Bir arkadaşım var ve onun da 13 yaşında bir oğlu..Son zamanlarda başa çıkamıyor pek..Ne yapsam dedi?Akıl da verdim ama,baktım aynı tas,aynı hamam..Objektif bakamıyor konuya..Ya çok sert,ya çok yumuşak…Grip de ,en o çok bu havaları sever de ,hasta eder adamı..Bugün gittim- hususi olarak-onlara.Annesinin yanında ,çağırdım çocuğu..Baktım korkmakta az…Eee!!Biliyor tabii suçunu..İfşa etmeyeceğim ki..Onu bilmiyor işte..Bak dedim,olur ya sigara içmeye başlamış olabilirsin..İyi değil ama ,senin meselen..Bana ne!!Ama ,içiyorsan,kendi sigaranı iç ve kimseden bir tane bile alma..Alma,verme..Prensibim budur de…Zira,en yakın arkadaşın sana,şu nedenle şunu,şunu yapabilir..O zaman dedi ki:..Neyse…geçelim orasını.Bak dedim..Olur ya,büyüdüm diye canın çeker,bir bira içeyim diyebilirsin..Kötüdür ama,seni ilgilendirir..Lakin,arkadaş ortamında bunu kendin al ve de kapağını da kendin aç…Ve asla,kimsenin olmadığı yerlerde yapma bunları ..Ayrıca,olur ya,iki bira içersin ve eve nasıl döneceğim dersin..Korkma..Dön evine..Olur böyle şeyler gençlikte….Tabii ki,bu dediğim,korunmuş çocuklarını nasıl yetiştireceğini bilemeyen ailelere..Yoksa,bana kalsa,kedinin bacağını vakti saatinde ayırabilmeli ki,bunlar olmamalı:)))
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.