- 714 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TEBRİKLERE TEŞEKKÜR../ Hikmet OKUYAR
23 Nisan 2013 Günü Bayram Mesajı yayınladığımda T.C. TC Vatandaşı Şule Arel imzalı çok duygulandırıcı özdeyiş özellikli bir tebrik mesajı aldım..Hikmet Okuyar Tanıtım Turizm Kültür Sanat Etkinlikleri takipçisi özel yetenekli şair şiir yorumcusu aşık ozan müzisyen bestekar saz ve ses sanatçısı ressam karikatürist fotoğraf sanatçısı güzel sanatlar öncüsü canlar daha iyisini yapsın değerlendirmesiyle birkaç hususu teşekkür arasında not düşmek istedim..
’’ Bizim Hikmet ’’ başta olmak üzere özel ismime ilaveten; birçok içi dolu ünvan verilmiş ve bu da uzmanlık alanlarımla ötüşüyor ise ’’ İ ş t e Aradığım Ş a i r ’’.. işte
’’ ARADIĞIM ADAM ’’ diyenler dediklerine pişman olmasın diyorsam mesleğimi halkbilimcilerin nezdinde kadir kıymet bilenlerin huzurunda layıkıyla yapmalıyım..Abdi Beğ, Mehmet Emin Yurdakul,Hasan Tahsin Okutan, M.Hayri Akyüz, Aziz Nesin, Kemal Tahir, Başar Sabuncu, Halil İbrahim Özdabak, Mithat Özsan, Coşkun Ertepınar, Mehmet Emin Ertem, Mehmet Cağcağ gibi muhteşem isimlerle ünlü Şebinkarahisar topraklarında elbetteki ’’ senin ceddine rahmet hikmet ’’ dedirtecek kalıcı hizmetlere imza atmalıyım..Aynı doğrultuda Atatürk ilkeli olarak hizmet üretiyorum. Başarılarımı danışmanlarıma borçluyum..Şebinkarahisar Sevdası, Karadeniz Sevdası, Türkiye Sevdası ile Köprübaşı’ında başlattığım proje çalışmalarımı; BİZİM SEVDAMIZ BİTMEZ diyerek sürdürüyorum..Proje çalışmalarımla irtibatlı canlarımızı Şebingülü sunumlarımla selamlıyorum..
.................
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.