- 1103 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
23 Nisan baska bir Bayram benim icin
Bugün 23 nisan cocuk bayrami.Bugün cocuklarin degilde benim ve cocuklarimin bayrami.Babalari Türkiye gezisine gitti ve bir hafta oldu.Yollarini gözlemekdeyiz.Heyacanli bir bekleyis var icimizde.Cocuklugumdan buyana ilk defa bugünkü 23 Nisanda cok sevinecegim.Bugünü kocam bize hediye edecek ve aksama evimize yine gelecek.Unutmayacagim 23.04.2013 Tarih gibi kazinacak yüregime.Belkide bu tarihi hic hatirlamayacagimama hatirlayacagim sey o günün 23 nisan olacagidir.
Kisa bir süreydi ama cok uzun gecdi ben vede cocuklarim icin.O gitti ve ben yine yataklara düsdüm.Adam giderken sanki üzerime okuyup üflüyor gülüp oynamasin özgürlügün tadini cikartmasin diye.En son ki gidisinde de böyle olmusdu.Dul avrat konumuna düsüp mutsuz vede huzursuz bir hafta gecirdim.Anladimki hayatin anlami,yasamanin anlami oymus.O yok huzur yok, mutluluk yok,yemek icmek bile keyif vermedi bana.Moralim bozuk catacak yer arar gibiyim.Sükrediyorum kendi kendime iyiki geri gelecek ve bizi yine sevindirecek ,diye.
Cocuklarin kendi anahtarlari var.Okuldan gelince zile basmdan acip iceri giriyorlar.Anahtar kilide takildigi an kücükler; babaaaaaaaaaaa,babaaaaaaa,anneee babam geldiiiiiiiii,diye bagiriyorlar.O an hüngür hüngür aglamamak icin kendimi zor tutuyorum.Neden? derseniz nedeni babasiz kalan cocuklar.Bizim babamiz bugün gelecek ya onlarin babasi? asla geri gelmeyecek ve ;yavrum ,diyemeyecek onlara.Ne acidir genc yasda babasini anasini kaybeden cocuklara.Esinden ayri bir arkadasim var.Ona anlattim yaman hallerini ve aldigim cevap beni cok üzüdü;
biz ne yapalim Ayse? benim cocuklarim istemezmiydi hergün babalarini görmeyi.Ben istemezmiydim kocamla birlikde ayni sofraya oturmayi,ayni yasdiga bas koymayi,cocuklarimizla birlikde güle oynaya evimizin icinde dolanmayi..dedi ve cigerimi yedi zavalli bacim.Allahim herkesin yuvasina huzur vede mutluluk versin insallah.Sevenleri ayirmasin insallah.
Bugün 23 Nisan nese doluyor insan
bugün yarim bana gelecek
gelipde evimize nese huzur getirecek
ne kadarda muhtacmisim ben ona, anlayamamisim
yanimdayken onun varligini hafife almisim
megerse aldanmisim
anladim ki ben ona gönül gözüyle iyiden iyiye baglanmisim
o gitti nesem gitti,huzurum yitti
sevmeyi ve sevilmeyi ondan ögrenmisim
yasama sevincim bitti
bugün 23 Nisan nese ve huzur doluyor insan
cünkü o bugün gelecek ve benim icin hayat kaldigi yerden tekrar devam edecek.
23 Nisan kutlu vede mutlu olsun.Dilerim ki Allahdan bütün cocuklar mutlu olsun.Aglayan cocuk kalmasin yer yüzünde.Anasiz babasiz cocuklarinda insallah yüzleri güler ve onlarda hayata yasama sevinciyle sarilirlar.