YILLAR SONRA
"GEÇMİŞİN GÜZELLİĞİ YÜREĞİME DOKUNUNCA ÇOCUKLAR GİBİ MUTLUYDUM"
Arasıra lise yıllığıma takılır eski günleri yad ederim özlemle.Çok sevdiğim öğretmenlerim ,arkadaşlarım bir filim şeridi gibi geçip gider gözümün önünden.Kimi zaman geçmişin güzelliğine süzülsem mi acaba ? diye düşünürüm nedense. Siz de aynı duyguları yaşar mısınız ?
Bu dileğim sanki bir sihirli değneğin değmesiyle gerçekleşti dersem inanır mısınız ?
Önce İnternetten okul arkadaşlarımı aramakla başladım işe. Bir iki derken haberleşmeye, telefonlaşmaya başladık . Kimisi Amerika’da ,kimisi profesör ,kimisi öğretmen olmuş.
İşte hayatımın en anlamlı mesajı geçen gün geldi .
" Arkadaşlar Bağlarbaşı Nakkaştepe’de Nakkaş Kebap’ta Üsküdar Kız Lisesi olarak toplanalım özlem giderelim " Okuyunca çocukca tatlı bir sevinç,heyecan doldu içime.
Kim bilir ? Nasıl ? Onları tanıyabilecek miyim ? derken buluşma gününü iple çekiyordum.
Bağlarbaşı benim çocukluğumun,gençliğimin geçtiği çok güzel bir semt. Hele Nakkaştepe Boğaz Köprüsünü kucaklayan yeşilliği ile harika bir yer.
Nakkaş Kebab’a vardığımda beni bu güzel buluşmayı organize eden arkadaşlar karşıladı .Hepimiz gene de birbirimize isimleri söylerken sevgiyle sarmaş dolaş oluyorduk.
" Aaa Füsün
" Seni tanıdım Taciser’sin."
"Aysun nasılsın ?"
" Canım Fatmammm."
Benim gibi çoğu emekli olmuş ama hiç kimse boş durmamış doğrusu.Kendi işini kuran bile vardı aramızda.
Sanki o günler geri gelmiş sanki hepimiz liseli öğrenciler gibiydik .
Fatmacığım lise yıllığımızı da getirmişti. hepimiz anılara dalıp dalıp gittik.Bazen gözlerimiz dolarken bazen de birlikte olmanın mutluluğu ile tatlı tatlı güldük.
Birkaç arkadaşımızın ne yazık ki öldüğünü öğrendik birbirimizden .
Herkes sözleşmiş gibi birer defter,kalem çıkartıp telefon numaralarını yazarken öylesine mutluydu ki...
Aslında yemekler ,tatlılar bir tarafa beraber olmanın keyfi tadı bambaşkaydı.
Resimler ...resimler... Güneş yavaş yavaş veda ederken bizimle birlikte gözlerimiz nemliydi.
"Tekrar buluşmak ümidiyle " diyordu yüreklerimiz.
Not: Aslında duygularımı anlatacak kelime bulmakta çok ...çok zorlandım inanın .
NEŞE KIZILYAR
SEVGİLERİMLE
YORUMLAR
Bizim de liseliler günü düzenlenmişti...
Giresun'a çağırmışlardı arkadaşlar...
Tam 30 yıl geçmişti...
2000 yılıydı...
Sonra daha yapmadılar.
O heyecanı bir daha yaşayamadık...
Nedendir bilmiyorum...
O zaman 4 arkadaşımızın vefat haberiyle üzülmüştük...
Şimdi...
Kim bilir!...
GÜLDESTE
tartışılmaz bir nimeti var ki bu çağın
bazen yakınlar bile uzak
elbette
uzaklar da bir o kadar yakın
yol ayrımıdır süslü belgeler
peşi sıra
çil yavrusu misali
dikenli yollarına düşersin patikaların
en masum çağların deryasında
bir yanını bırakırsın
merakın ocağından
dumanların tüter yıllar yılı
her fırsatta
hayallerden, rüyalardan
bir tebessüm okşar duygularını
işte böyledir hayat
unutmayan unutulur mu hiç
esen yel dile gelir
canlardan bir can
merhabayla kulağına seslenir
ne büyük bir heyecan ki
ister istemez büyür soruların kancası
tanıyabilecek miyim derken buluşmada
laleler açar gamze diyarında
yıllar aşındıramaz gözleri ve bakışları
çılgın dalgalar esir alsa da
saç ile kaş arasındaki düz ovayı…23.04.2013-Ahmet BOZTAŞ
2012’de Lisedeki sınıf arkadaşlarımla 27 yıl aradan sonra biz de bir araya geldik . Bu yıl ki buluşmamız ise ağustos ayında…
Çok güzel bir seslenişti Can Kardeşim. Paylaşımını bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum…
GÜLDESTE
son 5 yıldır senede iki kere görüşüyorum okul arkadaşlarımla, her defasında yine aynı yıllara gidip
aynı coşkuyu yaşıyoruz
çok sevindim böyle bir mutluluk yaşadığına canım arkadaşım
sevgilerimle
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Canım Neşe arkadaşım.
Vallahi böyle eski arkadaşları ile hala görüşebilenlere gıpta ile bakıyorum.
Zira benim arkadaşlarımla aramızda çok uzun yollar var.
Hissedişlerin bol olsun.
Sevgilerimle.
GÜLDESTE
ilgiyle okudum zaman su gibi akıp gidiyor güzellıkler hep anılır
saygımla
GÜLDESTE
sevgili neşe bende 47 yıllık tüm okul arkadaşlarımı topladım...her yıl iki defa kamp ve yemekte buluşuyoruz o tadı bilirim...yazında vefa boy göstermiş...yüreği temiz kardeşim saygılar sevgiler
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Valla bilseydim orada toplanacağınızı, saatini filan, girerdim hanım kılığına, katılırdım aranıza. Kıskandım yahu..Zorla değil ya.
Selam ve sevgilerimle.
GÜLDESTE
Özellikle de lise yılları unutulmaz anılarımla doludur.Bizler 75-78 dönemi gençleri çok cesur. arkadaşlığa değer veren gençlerdik.Kardeş bilirdik birbirimizi.Neşe Hanım'cım etkinliğinizi kutluyor sevgilerimi yolluyorum.Ebediyete göçen arkadaşlarınızın mekanları cennet ruhları şad olsun.Çok sevgim ile arkadaşım..