- 640 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Frambuazlı Aşk Çıkmazı (Üçüncü Çıkmaz Bölüm 1)
Neyse devam edelim Xenon kardeşim.Üçüncü dilimi anlatırken ağlayabilirim ona göre.Çünkü,en acıklısı bu bana göre.Belki sen gülebilirsin ama güleceksen içinden gül.
Onbirinci sınıftaydım ilk onu gördüğümde.Yani,Selen’i…Karşı sınıfta okuyan sıradan bir kızdı.
Gözlüklü,saçlarına pek bakmayan ve gülümseyen tipi vardı.Doğal olarak,ilk gördüğümde soğudum ondan.
Ne zamandı hatırlamıyorum ama bir üniversite rock yarışması açmıştı.Bizim okulda bu yarışmaya aday olmuştu.Fakat,katılanları daha bilmiyorduk.
Törende müdür tarafından açıklandı bizim okulun grubu.İşte,hayatımı değiştirecek an geliyordu.Selen,vokal olmuştu !
Bu tip nasıl şarkıcı olabilir,nasıl güzel sesi olabilir diye düşünüyordum.Yoksa,bizim okul imkansızlıktan mı bunu yolluyordu ?
Tabii ki alakası yok,çok saçma bir iddia bu.Belli ki bu kızın sesi güzel,ben fazla önyargıyla yaklaşıyordum.
Kız,şu meşhur yabancı sanatçı Adele’nin ‘’Rolling in the Deep’’ şarkısını söylemeye başladı.Abi,yok böyle bir şey diyordum kendi kendime…
Xenon daha sen yoktu kereta bilmezsin bu şarkıyı.Benim aşık olduğum kız söylediği için aşık ettiren şarkıdır bu,dinlemelisin kesinlikle.
O tipten bu ses…Billur gibi.Artık billur diyince aklıma tuzuyla meşhur marka gelmeyecek,direkt Selen aklıma gelecekti.
Günler geçti,yarışma günü geldi çattı.Selen ve takımı,aşağıdaki odada çok çalışıyorlardı.Gitar seslerini ve Selen’in sesini duymamak imkansızdı çünkü bizim sınıf o odanın üstündeydi.
Yarışma için üniversite kendi shuttle’larını getirdi okula.Bizde tabii bir heyecan var,özellikle bende.Bakalım okul ne yapacak,ne halt yiyecek diye.
Üniversiteye girdik.Üniversite’de baya büyüktü,güzeldi.Ama şu an umrumda değildi açıkcası.Umrumda olan tek şey : S-E-L-E-N idi.
Hemen ön sıradan yer kaptım.Bizimkiler arkadan destek veriyordu ama ben Selen’i görmeliydim o yüzden ön sıraya oturdum ilk defa.Üstelik,arka sıra takıntım olduğu halde.
Bizim okul onuncu sırada çıkacaktı.Yani,bu daha da heyecanımın artması ve sabırsızlığımın tavan yapması demekti.Diğer okullar çabuk bitirse de Selen’i dinlesem diyordum içimden.
Dakikalar geçmek bilmiyor…Kalbim heyecandan ölmek üzere gibi.Terliyorum,terliyorum,terliyorum.SE-LEN,SE-LEN,SE-LEN
Derken,onuncu sıra ve BİZİM OKUL ! . İşte bu ! Selen şimdi sahneye çıkacak ve sesiyle beni kelebeğe çevirecekti.
Harbiden de geldi SELEN.İşte başlıyor söylemeye Rolling in the Deep’i 32
There’s a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it’s bring me out the dark,
Finally,I can see you crystal clear,
Go ahead and sell me out and I’ll lay your shit bare,
See how I’ll leave with every piece of you
Don’t underestimate the things that I will do,
The scars of your love reminde me of us,
They keep me thinking that we almost had it all,
The scars of your love,they leave me breathless,
I can’t help feeling,
We could have had it all, (You’re gonna wish you never had met me)
Rolling in the deep (Tears are gonna fall,rolling in the deep)
You had my heart inside of your hands (You’re gonna wish you never had met me)
And you played it to the beat (Tears are gonna fall,rolling in the deep)
…
Derken,şarkı da çabuk bitti be.Ne güzel zirvedeydim Selen’in sesinin tadının.Öyle bir alkış yaptım ki tsunamiden daha etkiliydi,harbiden.
Yarışma çıkışı hemen Selen’in yanına gidip onu tebrik ettim.O da sadece sağolasın dedi tabii.Başka ne diyecekti ya da ne yapacaktı canım ? Öpecek hali yoktu ya.Hem daha manitası var mı onu bile bilmiyorsun be !
DEVAM EDECEK ELLERİM YORULDU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.