- 1915 Okunma
- 7 Yorum
- 1 Beğeni
SİYAH LALE
GÜZEL DEFTERİN DEĞERLİ YÖNETİMİ....... VE.... GÜZEL YÜREKLİ ŞAİR DOSTLARIM..
UZUCA BİR ÇALIŞMANIN ÜRÜNÜ OLAN VE BÜTÜN ŞİİRLERİMİ BİR ARAYA TOPLADIĞIM ( SİYA LÂLE ) ADLI ŞİİR KİTABIM CİNİUS YAYINLARI TARAFINDAN YAYINLANMIŞ VE OKUYUCUSUYLA BULUŞMUŞTUR.368 SAYFADAN OLUŞAN ŞİİR KİTABIMI ARZU EDEN DOSTLARIM BÜTÜN KİTAPÇILARDAN TEMİN DEBİLİRLER
GENİŞLETİLMİŞ OLARAK VE 7 Cİ BASKI OLARAK YAYIMLANAN ( SİYAH LALE ) HAYIRLI OLSUN..
BUNDAN BÖYLE UZUNCA BİR SÜRE ŞİİR YAZMAYACAĞIMI VE DEFTERE ŞİİİR ASMAYACAĞIMI BİRAZ DİNLENECEĞİMİ BELİRTİR, GEREK EDEBİYAT DEFTERİMİZİN ÇOK DEĞERLİ YÖNETİCİLERİNE, GEREKSE SİZ DEĞERLİ ŞİİR YÜREKLERE BANA GÖSTERDİĞİNİZ YAKIN İLGİ VE ALAKA İÇİN, ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..
EDEBİYAT DEFTERİMİZİN DEĞERLİ YÖNETİCİLERİNE VE SİZ DEĞRLİ ŞAİR DOSTLARIMA BAŞARILAR DİLİYORUM.HEER DAİM YANINIZDA OLDUĞUMU BİLMENİZİ İSTER, SAYGILARIMI SUNARIM..
SAMİ ASLAN İÇİN NE DEDİLER
-----------------------------------
Genç kardeşim Sami Aslan’ın imzalayıp takdim ettiği “Küskün Çiçek” isimli şiir kitabını okuyunca bir hayli heyecanlandım. Duygusal bir insan olduğum için kendimden çok şeyler buldum. Daha sonra, Ağlıyor Gözlerim, Zormu Arayıp ta Bir Hatır Sormak, Mevsim Gibi ve Koca Çınar Adlı Kitaplarını da okuma imkânı buldum. Sami Aslan okuyucularını daha ilk sayfalarında etkileyen ve sevdiren bir usta. Başarılarının devamını diliyorum.
Ömer ÜRÜNDÜL
Spor Yazarı ve Yorumcusu
Şiirlerinin bir çoğu, birçok sanatçı tarafından bestelenen, Sami Aslan’ın ne kadar başarılı bir şair olduğunun göstergesidir.
TRT. THM Sanatçısı olarak benim de notaya aldığım ve çok beğenerek okuduğum, TRT tarafından çekilen, Amasya belgeselinede de okuduğum, ”Amasya’nın Taşları” türküsünü çok beğendiğimi belirtmek isterim. Bunun yanısıra, ”Şu Amasya Ovasında”, “Amasya Yayları”, Yeşilırmak Deryası” gibi Amasya türküsünün söz yazarı olmakla birlikte birçok türkününde söz yazarı olan sevgili Sami Aslan kardeşimi, bir Amasyalı sanatçı olarak kutluyor, başarılar diliyorum.
Seyit AL
TRT. THM Sanatçısı
Amasyalı bir sanatçı olarak, Amasyalı bir şairin şiirlerini okumak bana ayrı bir haz verdi. Sami Aslan’ın o duygu yüklü şiirlerinden bir tanesinin değerlendirme çalışmalarına başladım bile. Sami Aslan kardeşime başarılarının devamını diliyorum.
Arif MEŞHUR
TRT. THM Sanatçısı
Bir kenara not etmemiz, yazmamız lâzım, yazmayı hep ihmal etmişiz, bir yerlere not edip gelecek kuşaklara birşeyler bırakmak lazım. Bir milleti millet yapan, dili, dini, kültürü ve tarihidir. Bana göre insanoğlunun en güzel anlatım şekli olan şiirleri yazmak, hele hele kitap hâline getirmek, toplum adına önemli bir hizmettir. Ben hece vezni ile yazılmış şiirleri daha çok seviyorum. Bu şekilde yazılmış şiirler beni daha çok derinden yakalıyor. Sami Aslan da şiirlerinde bu vezni kullanmış, çoğu onbirli, tam da benim sevdiğim şiirlerden. Kısmetse bu güzel şiirlerden birkaç tanesini bestelemek istiyorum. Sami Aslan’a şiirlerle süslenmiş hayatında, mutluluk, huzur, sağlık, diliyorum gönlünüze sağlık.
Orhan HAKALMAZ
THM Sanatçısı
Sami Aslan’ın en çok samimiyetini sevdim ve medeni cesaretini sevdim. Çobanından sultanına kadar şiir seven ve söyleyen, bir milletin yürek hassasiyetini buldum. Başarı dileklerimle.
Fatih KISAPARMAK
THM Sanaçısı
Memleketimizin her diyarında gönülleri okşayan bazen de hüzünlendiren, sıla, gurbet, hasret, özlem ve sevda üzerine yazılmış mısralar vardır. Bu duygu yoğunluğu içerisinde yazılmış mısralar gün gelir bir destan bir türkü olarak çıkar karşımıza ve söylenir durur dillerde. İşte Sami Aslan’ın mısraları da öyle olmuş. Birçok şiiri türkü olarak bestelenmiş ve söylenip duruyor dillerde. Aslan’ın imzalayarak bana takdim ettiği, şiir kitabındaki, birçok şiiri okuma fırsatı buldum. Sami Aslan’ın şiilerini çok duygu yoğunluğu içerisinde yazdığını gördüm. Bazen hüzünlendim bazen de tebessüm ettim ve bu duygu yüklü harika şiirlerin devamı dilerim. Aslan’ı tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Sevgilerimle...
Sezen Cumhur ÖNAL
Sanatçı, Söz Yazarı, Müzisyen
Ata Holding`e uğradığımda karşılaştığım bir garson var. Sami Aslan Beyefendi... Evet Beyefendi... İngiliz Butler`lar halt etmiş yanında. Haza bir Osmanlı efendisi... 23 yıldır Ata Grubu`nda... Biraz Aclan Acar Bey dostumuzun yıllardır değişmeyen sağ kolu Hıdır Bey`e benzettim... Utanmasam, `Size zahmet olmasın efendim, ben gider alırım kendi çayımı` diyeceğim... Öylesine bir asalet... Toplantı sırasında öğreniyoruz ki şairliği de varmış Sami Bey`in... Daha önce üç tane şiir kitabı yayımlamış... En sonuncusunda da hepsini bir araya toplamış. Adı, `Mevsim gibi`... Rica ettim, bana 3`üncü baskısından bir tane armağan etti... Kitabın girişinde çok sayıda sanatçı ve şahsen tanıdığım ünlü kişinin yazdıkları var: Ömer Üründül, Savaş Koç, Seyit Al, Arif Meşhur, Orhan Hakalmaz, Ünal Taşlık, Fatih Kısaparmak, Sezen Cumhur Önal vb...
Sami Aslan, Amasyalı. Şiirlerinin çoğu da oralı... Bazıları bestelenmiş. İçlerinde en ünlüsünün `Amasya`nın Taşları olduğunu söylüyorlar. Kutluyorum sizi Sami Aslan
Ali SAYDAM
Gazeteci, Yazar, Halkla İlişkiler ve İletişim Uzmanı
Sami Aslan (Sami ASLAN)
YORUMLAR
Değerli Adaşım
Öncelikle gecikmişliğim için özürlerimin kabulünü rica ederim.
Çok çok sevindim...Başarılarının devamını dilerim. Yalnız bundan böyle şiir yazmayacağınıza inanamıyorum...Tiyatrocunun sahne tozu yutması gibi bir şeydir şiir yazmak..Bir kere o toz üzerinize bulaşmışsa kolay kolay vaz geçemezsiniz sanıyorum.
Daha nice şiirlerinizde buluşmak dileklerimle selam ve sevgilerimi yolluyorum...Allah yolunuzu açık eylesin
Sami ASLAN
Merhaba Sami hocam
Kitabınızın hayırlı olmasını ve devamının gelmesini dilerim.
Sanata ve edebiyata katkılarınızdan dolayı sonsuz teşekkürler.
Saygıyla
Cömert Yılmaz tarafından 4/21/2013 9:21:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sami ASLAN
BİZ ŞAİRLERE BÖYLE GÜZEL BİR DEFTER SAYFASI AÇARAK, ŞİİRLERİMİZİ ŞİİR SEVER DOSTLARLA BULUŞTURDUNUZ..SİZLERE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
EDEBİYAT DEFTERİNİN HER DAİM YANINDA OLACAĞIMI VE YAPACAĞINIZ ETKİNLİKLERDE ELİMDEN GELDİĞİNCE YANINIZDA OLACAĞIMI BİLMENİZİ İSTERİM,
SAYGI VE HÜRMET EDER, BAŞARILARINIZIN DAİM OLMASINI DİLERİM.