- 503 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EY İNSANOĞLU ! !
Ey insanoğlu !
İstediklerini aldın mı?
İnsanlar birbirini taşlarken sende eşlik ettin mi?
Onca anne babanın evladının canını alırken , mutlu oldun mu? Evladına ömrünün yarısını veren tüm benliğiyle kendini ona adayan , uyku yüzü görmeyen o anne babaların evladının canını alırken istediğini aldın mı? ...
Ey insanoğlu o küçücük daha hayata tomurcuk açmayan cocukların canını alırken istediğini aldın mı?
Onlar daha büyüyecekti, kovalamaca oynayacaktı düşünce dizleri acıyacaktı ’uff çok acıdI anne üflede geçsin’ diyecekti bir üfleyişte tüm sızısı geçecekti , babasının kollarına koşacaktı ’babaaaa’ diye, ip atlayacakyı, misket oynayacaktı, uçurtma uçurtacaktı, elma şekeri yiyecekti , , tüm bunları aldın elinden için rahat mı?
Ey insanoğlu !
Gencecik o kızların namusuna göz dikerken canın acıdı mı? Hani kadınlar size Yüce ALLAH’ın emanetiydi.. Siz emanete böyle mi sahip çıktınız , böyle mi korudunuz ?
Ey insanoğlu !
İnsanlara dolo dolu yalanlar sıralarken , önünde arkasında farklı yüzler taşırken, ihanet ederken , eşini , helalim dediğin kadınını aldatırken , dayak atarken hiç düşündün mü ? O eller sana niye verildi ? Bu zulmü yapasın diye mi? Yaptığın ufacık bir iyilikte bile karşılık beklerken , o elinle başkasının alın terini , kazancını alıp yerken, hırsızlık yaparken, yalancı şahitlik edip kulaklarınla duyduklarını inkar ederken , dedikodu yapıp gıybet ederken , başkalarına sorup doğruyu öğrenmeden yargılarken, arkasından deli gibi iftiralar atıp bunu sohpet konusu yaparken mutlu oldun mu? İçin rahat mı şimdi?
Ey insanoğlu !
ALLAH o eli sana dua edesin diye verdi , gözlerini o yüce kitabımız kuran-kerim’ i okuyasın diye verdi , o kulaklarını ezan sesini duyabilesin diye verdi, ağzını sadece ALLAH kelimesini söyleyesin diye verdi , ayaklarını namaz kılabilesin diye verdi. Şimdi kaçınız bu kötülükleri yaparken o ezan sesini işitebiliyor.? Kaçınız namaz kılıyor , kaçınız ALLAHın ’oku’ emrine uyup o yüce kitaba sahip çıkıyor , kaçınız sıkıntıya düşmeden ellerini açıp ALLAHa dua etme peşinde , kaçınız o yetimlere kucak açıyor , kaçınız gerçektende ALLAHA kulluk ediyor...
Ey insanoğlu !
sen kimin ümmettisin? Hiç düşündün mü? Sen neler yaptıklarının farkında mısın? Toparlan artık , yetimlere kucak aç , kadınları kardeşinmiş gibi koru, helaline sadık ol , sözünde dur. ALLAHA koş ve gerçektende bu sefer kendine yakışanı yap ...
Ey insanoğlu !
Sen !
Annen seni doyurmaya çalışırken , senin için gecesini gündüzüne katarken ; sen esrar başında oturup içerken , gözlerini kan çanağına çevirirken isteğini aldın mı?
Şimdi mi ?
Sakın gitme o mezarlığa , el sürme o ananın toğrağına çünkü oda teşekkür ediyor şimdi biricik oğluna.........
’ TEŞEKKÜR EDERİM OĞLUM ,
BEN SENİN YOLLARINI GÖZLERKEN SEN ESRAR BAŞINDA OTURDUĞUN İÇİN. TEŞEKKÜR EDERİM OĞLUM , BEN ONCA YIL SENİ DOYURUP SANA GÖZÜM GİBİ BAKARKEN , GÖZLERİNDEN BİR DAMLA YAŞ AKMAMASI İÇİN ÇABALARKEN SEN O ESRAR BAŞINDA OTURKEN GÖZLERİNİ KAN ÇANAĞINA ÇEVİRDİĞİN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM OĞLUM ... ŞİMDİ GELME MEZARIMA !! EL SÜRME TOPRAĞIMA UNUTMA HAKKIM HELAL DEĞİLDİR SANA’.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.