- 1372 Okunma
- 5 Yorum
- 3 Beğeni
DOKUNMAYIN AĞLARIM
DOKUNMAYIN AĞLARIM
Caddeler sessiz bu gece, kaldırımlar yalnız. Uykuya dalmış sokak lambaları. Yıldızlar da parlamıyor, gökyüzü ürkek, ay saklanmış korkarcasına. Her zamankinden daha soğuk deniz, dalgaları hırçın.
Duvarları hüzün gözyaşlarımdan rutubetlenmiş, sen’ rengi boyalı odamdayım. Pencereleri açık, yalnızlığa... Işıklarıysa, karanlığa... Genzim yanıyor, teninin kokusunun karıştığı rutubetli havayı içime çekince...
Gökyüzüne çöken gece gibiymiş gidişin. Kalmak’sa uyuyamamakmış, gözlerde ağartmakmış günü... Bir eksik günaydın, bir eksik sevinçlendiren gülücük... Ne çok şeymiş o eksiklikler ; her zerremde hissettiğim...
Yokluğunun soğuk çığlıkları örtülüyor geceme. Efkarımı demliyorum, loş odamın sen rengi duvarlarındaki gölgelere vuran gözlerine... Yüreğimden taşan bu sevda seli de neyin nesi ?...Bilirim, ellerim terlemeyecek avuçlarında artık.
Gözlerinin ummanında kaybolamayacağım. Mavi düşler kuramayacağım, başımı dizlerine koyup. Bilirim uzaksın bana bir ömür kadar. Başka mevsimlerin baharını yaşarsın, imkansızımsın bilirim.
Ama sevmek , bir nefes gibi yakın olmakmış, bir ses gibi çok uzaklarda bile olsa sevgili. O’nsuzken de sevebilmekmiş O’nu. Ürpermekmiş, yağmurda ıslanmış küçük bir serçe gibi. Üşümekmiş Temmuz akşamlarında. Yangın olmakmış, yanmak kor olmak cehenneme yürümekmiş. Yedirenk olmakmış nisan yağmurlarının ardından. Sararıp solmakmış, sürüklenmekmiş, sonbahar mevsimindeki yapraklar misali. Cesur olmakmış sevmek, tekinsiz sularda yüzmekmiş. Ve, uğruna göze almakmış her şeyi...
Bu gece de şafağın kıyısındayım. Sığmıyor yalnızlığın içimde bıraktığın boşluğa. Sen’li amin’ler sürüyorum solgun yanaklarıma. Siyaha çalıyor gözlerimin elası, hıçkırıklar başlıyor içimde...
Dokunmayın ağlarım
:( hayat ışığı )
YORUMLAR
Sevgili arkadaşım.
Bana yazdığın doğum günü yazından sonra ilk kez bir düz yazı yazmışsın.
Yine gergefine hüznü almış ve nakış nakış örmüşsün. Güzel olmuş..Hüzünlü ama güzel.
Yalnız ben malum mazarat adamım..Sen '' Dokunmayın'' desen de dokunacağım...'' Dokunmayın Hasanımaaa yazıııktııır...Dokunmayın Hasan'ıma gariiiptiiiirrr'' ( Hasan Hoca duymasın) Hadi hadi..sen de öyle mehter kösü gibi oturma..Kalk da göbecik atalım be yaaa...
Selam ve sevgilerimle.
Kalbimize aşkı sürmek ve o aşkın sürgününde yaşamak
biliyorum varlığında yoksun belki yokluğunda varolacaksın işte
çağdaş kadının günümüzdeki kaderi bumu? iki kişilik sevdaları tek başına yaşamak !
..................kalemin var olosun arkadaşım Hayat hanım naif yüreğine sevgiyle ..........