KIRIK KALPLER
KIRIK KALPLER
Ülküyü hedef seçtik kimse anlamadı
Oysa ülkü en sadık dostumuz çıktı
Yüreğimiz den , yanımızdan hiç ayrılmadı.
Kanımız olarak damarlarımız da dolaştı durdu hayat verdi..
Hayatımız da bir çok şey değişti o değişmedi, değişmeyecekte…
Doğduğumuz günü hatırlamıyoruz, bir çoğumuz anne sütü için ağladığımızı ağlarken annemizin emzirmesini hatırlamıyoruz, Çocukluk yıllarımızdaki yaramazlıkları, okula başladığımızda verilen okul numaramızı, hatırlamıyoruz, ama ülkücü olduğumuz günü hatırlıyoruz..
Gençlik yıllarımızda yaşanan hızlı akışın getirdiği her şey yok oldu (Askerlik anıları, evlilik anıları, iş hayatı, aşk hayatı) vs gibi bir çoğunu kalbimizden sildik, unuttuk, ama o nu (ülküyü) unutamadık ,silemedik çünkü kalbimizde yaşıyordu, damarlarımız da akıyordu..
Bu bir Aşk’tı,bu bir Sevdaydı kalbimize Nakşeden, inceden inceye ipekle kalbimize işlenmiş, çelik iplerle bedenimizi sarmıştı ‘’ ülkücüler ipeğe sarılmış bir çeliktir’’ sözleri bütün kalpler de ülkücüleri anlatıyordu. Ülkücüler bu sevdalarla yaşıyordu.. İpek gibi hassas yürekler, çelik gibi bedenleri vardı. Şimdi hepsinin KIRIK KALPLERİ var…
S.Ahmet Arvasi hocamız ne diyordu ; ‘’Ve tarih bir gün, acz içinde kıvrana kıvrana şehade te susamış bir ülkücüden daha müthiş bir silahın keşfedilemediğini yazmak zorunda kalacaktır’’ sözleri ni kalplerine , gönüllerine yazan ülkü erleri şahadet şerbeti içerek hakkın rahmetine kavuştular.. Kavuşamayanlar bunca mücadele den sonra kırık kalpler le ülkülerine sahip çıkmaya çalışıyorlar.
Anlayan yok!!! Kalplerini kırık çeliğini koparmak, ipeğini almak, yüreğine işlemiş olan ülküyü söküp atmak k için azimle çalışan adamın adamları ile mucadele ediyorlar kırık kalpleri, yalnız kalan yürekleri ve sevdalı ülküleri ile.. Kırık kalpli Bozkutların
Kırık kalpli ülkücülerin idealleri HAPİS olmuş ,bir ülke TÜRKİYE...
Oysa Ülkücüler bu Vatan için sevğiliye çiçek veren bir sevgili gibi kendi canlarını,mallarını, çiçeklerini verdiler karşılık beklemeden..Vatan hainlerine karşı fani bedenlerini hiç düşünmeksizin siper eden her yediği kurşunla ülküsüne koşan, düşen her kan damlası için ülkü gülü olan bir çok ülkü gülü doğdu, böyle bir sevda bu, ama bugün Kırık Kalpler…
Kırık kalplerin bedenlerinde hiç yara olmadığı halde canları çok yanıyor, bedenlerini ruhlarını yakan;Vatanı, bayrağı, milleti ve ülküsünü bu duruma getiren ‘’ balkon ve salon’’ milliyetçileridir…Hainlere fırsat veren onlarla oturup, yatan kalkan, zihniyetin yaralarıdır bedenlerindeki yaralar…
Bu ülke ülkücüleri sevmedi!!! Ülkücüler; ülkelerini, vatanı, bayrağını, Allah(CC) nin nizamını sevdikleri için sevmediler, gün ışığı ülkücüleri sevse geceler nefret eder, geceler ülkücüleri sevse gün ışığı nefret eder, zorla da sevdiremesin ya! Çünkü onları seven sadece Kırık kalplerde ki ülküleridir..
Ülkü idealleri yasak olan bir ülkede yaşıyor,…Kırık kalpli ülkücüler..
Canları acıyor, kalpleri kan ağlıyor, yürekleri çığlık atıyor ‘’Ya sev ya terk et’’ diyemiyorlar.!! Yasak konuşmuş.. Bütün haykırmalarına….
Kırık Kalpler de olsa! ülkücüler için bir AŞK
’tır ülkü..
Kırık kalpler de olsa! ülkücüler için VATAN candır..
Kırık kalpler de olsa! ülkücüler için BAYRAK şehidimin son ürtüsüdür..
Kırık Kalplerde olsa! Ülkücüler için bu ülke her şeyimizdir…
Kalplerindeki kırıklara ülkü DEVA olsun.
Ölümlü bedenlerinde Ölümsüz ülkü taşıyanlara selam olsun..
Osman Onuktav
(avar)
YORUMLAR
Kimsesizliğimize rağmen ÜLKÜ MEŞALESİ; imanına zerre leke getirmeyen,
kalpleri Allah, Kuran,Peygamber, vatan, bayrak aşkını taşıyan yürekli Kürşat'ların
ellerinde yükselmeye devam edecektir!
Kalpler kırık olsa da, dik duruşumuzla vatanımızın aşkı için onurlu yürüyüşümüz sekteye
uğramayacaktır! Bu kutlu yolda karşımıza dikilen her engeli, oynanan çirkeflikleri bozacak
imana sahiptir Ülkücüler... Ülkücülüğü siyasi hareket olarak algılayanlar şunu iyi bilmelidirler ki;
Onbeş bin yıllık Türk varlığını ebediyete kadar yaşatmak, hor görülmeyi, aşağılık kompleksliklerini
alaşağı etmek, milletini ve devletini namerde muhtaç etmemek, müreffeh, mutlu bir millet
olmamızın ülküsü olduğunu bilmelidirler... Alevisi, Sunnisi, Türk'ü, Kürdü, Çerkezi, Türkmeni bir
bütün olarak gören asil bir ülküdür ülkücülerin takip ettiği yol... Ocakları peygamler, dervişler,
veliler ocağıdır!
O nedenle; dargınlıklar geçicidir. Çok haksızlıklara uğradı Ülkücüler! Nice tabutluklardan geçtiler,
gül yüzleri solduruldu. lakin davasına, ocağına, vatanına asla ihanet etmediler... Sadece darıldılar!
Bu zor şartlar aşılacaktır iblislerin, firavunların saldırılarına rağmen! Allah yolunda yürüyenler
felaha ereceklerdir! İmanımız, inancımız tamdır... Biline...
Değerli yazarım,
Yine güzel bir konuyu dillendirmişsiniz. Allah sizden razı olsun.
Kutluyorum emeğini ve duyarlılığınızı...
Selam ve saygılar... uzaklardan...
direnis tarafından 4/20/2013 2:03:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
KAFKASİ
Kalbi yananı ancak Kalbi yanan ,, Ülkücüyü de ülkücü olan anlar tıpkı Aşıkı aşık anlaması gibi..
Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum. Allah Razı olsun.
Yüreğine sağlık.
Değerli ülküdaşım, ben bir yazar değilim, davası için nefer olmuş yüreği ülkü aşkı ile yanan ve bu yangının sönmemesi için durmadan körükleyen bir ülkü eriyim..
Selam ve dua ile
Saygılarımla..
Kolay kolay yetişmeyen Vatan sevdalıları zor zamanlarda zor işlerin başarılması için görevlendirilmiş, ödüllendirilecekleri yerde en ağır cezalarla cezalandırılmışlardır.Tahsilleri yarım bırakılmış, yıllarca hapishanelerde işkence çekmiş, özgürlüğe kavuştuklarında ise kocaman bir hayat diliminin kaybolduğunun farkına varmışlardır.İşkenceler içerisinde kaybedilen benliklerini zaman içerisinde kazanmaya çalışan değerlerimizin elbette gönülleri kırılmıştır.En ağır faturayı ödeyenler, bu süreç içerisinde hayatını kaybedenler, yakınlarını birer birer yitirenler...Hiç unutmuyorum...yıl 1978...Ortaokul yıllarımız...Okulumuzun duvarlarını Oğuz Kağanların, Fatihlerin, Kanunilerin ve nice Türk Büyüklerinin süslediği yıllar...Tabi Atatürk'ümüz zaten hep cepheden bizleri gözetlemekte...Uzun süre böyleydi dururm..Bir gün okula vardığımızda Atatürk'ün haricindeki resimlerin duvarlardan indirildiğini gördük...79- 80 lerde zaten ortam karma karışıktı...Üniversitelerde okumak ne mümkün...Devamlı ayaklanma..kaçış kovalamaca...işkence, hapis,,,Çok Ülkücü bu dönemlerde ağır işkenceler altında hayatını kaybetti...Birileri önce görevlendirdi... arkanızda biz varız dedi sonra yok oldular ortadan...Birileri günahsızlardan hınç alıyordu adeta...Vatanı sevmek suçtu sanki...Komşumuzun oğlu Eğitim fakültesi son sınıf öğrencisi hapse girmişti...Çok işkenceler gördü...Yıllar sonra işkencelerin izini taşıyarak evine dönebildi...Ya dönemeyenler....Çok çabuk harcanıyor ülkemde Vatan severler...Birileri hazmedemiyor durumları...Evet buna rağmen ülkeyi sevmeye devam ettiler...Ama gönülleri kırık...Ama en güzel günlerini işkencelerle ve iftiralarla geçirdiler...
../...
Kalplerindeki kırıklara ülkü DEVA olsun.
Ölümlü bedenlerinde Ölümsüz ülkü taşıyanlara selam olsun..
Var olun efendim...Çok duygulandım çok..Eski günler gözümde canlandı adeta...Coşkunuz daim kaleminiz kavi olsun..Saygılarım sonsuz...
KAFKASİ
Var olun efendim...Çok duygulandım çok..Eski günler gözümde canlandı adeta...Coşkunuz daim kaleminiz kavi olsun..Saygılarım sonsuz...
Sizde varolun efendim.
Okuyan gözlerinize , hisseden yüreklerinize sağlık olsun..
Kırık kalpli, Yalnız kalan ve öksüz olan ülkü erleri..
Biz hep ülkü gücü ile uzun boylu oluyoruz.
Biz ülkümüzün aşkıyla bir iken bin oluyoruz..
Bize soruyorlar hep onun aşkıylamı yaşayacaksınız?
Diyoruz ki; ey gafiller biz onunla yaşıyoruz...
Saygılarımla, Allah'a emanet olun..