son söz..
herşeye rağmen tebessüm ediyorum biliyormusun..
gülümseyerek uğurluyorum geçmişimi..
en çok baharda yaşanır ya aşk..en sevdiği mevsimdir hani..buna gülümsüyorum en çok...
kendime merhaba dedim bugün tekrar..kendimle konuştum..dertleştik uzun uzun..senden bahsettik..
ama çınlamamıştır kulakların..
bugün uzun bir yolculuğa çıkıyoruz ikimiz..derin derin nefes alıp topluyoruz valizimizi..soğuk duvarlarda ıslanıyor umutlarımız belki..birazda tozlanıyor..
şimdi gidiyoruz senden..senin o sonsuzluk dediğin yere..aynaya bakmayacağız bir süre..kitapta okumayacağız..belki saçlarımızıda kestiririz..nasılsa önümüz bahar..yine uzar dimi..
emanetlerini küçük bir kutuda toplayıp muhtemelen tavan arasına kaldırıcaz..onlarda en az senin kadar alışıktır yalnızlığa nasılsa..
hatta aşıktırda..
bugün onlarıda kurtarıyoruz bizden..senin gibi..
sen anlamayacaksın bile..ne sessizlik korkutacak ne yalnızlıktan şikayet edeceksin..
merhabaların duvarlara vurup geri dönecek sana..yarım kalmışlığında sığınacak yeni bir liman arayacaksın..
ama çok sürmeyecek..
nasılsa onlarıda basacak sümüklü böcekler..
sonra her satırında kaldırıp kaldırıp vuracaksın yere..
sözüm ona..
sözüm kimseye değil..
hatta söyleyecek sözüm bile yok..
YORUMLAR
Ayrık Otu
ahmetozgur
gittigimiz yerden de , başka bir yere gitmek istersek !!!