- 543 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAHRAMAN KIZ (BİR MÜSLÜMAN KIZIN ÖYKÜSÜ)
Sene 2013 suriye karışık hergün insanlar ölüyor. Çocuklar parçalanıyordu. Esad askerleri evleri basıyor ve bir bir evlerin içindeki muhalifleri kadlediyordu. O günlerden bir gün esad askerleri bir muhalif köyünü basar. Ve bir eve kapsını kırarak girer. Evin büyüğü olan baba arkasına almıştır ailesini. Onun arkasında olan anne, annenin elinde 2 yaşındaki berfin onun arkasında ailenin en büyük kızı Medine ve ablalarının arkasına saklanmış diğer iki erkek çocuk. hepsi korku ve endişe dolu gözlerle elinde silah kaşlarını çatmış evlerine basmış bu adamlara bakıyorlardı. Bu adamlardan biri, siz kimsiniz dininiz nedir der? Baba elhamdulillah demeye kalmadan elinde silah olan canavar tarafından öldürülür. evin ortasında daha iki dakikaya kadar baba dedikleri adam gözlerinin önüne ölmüş ve odanın ortasında öyle yere yatmıştı. Peki anne, anne adamının, hayat arkadaşının üstüne kalpaklanarak çoktan ölüme yolculuk etmişti bile. Düşünün evde oturuyorsunuz eve bir adamlar geliyor sizin can parelerinizi sizin aslınızı yok ediyor neden bir hiç yüzünden.
İnsan oğlu yeryüzünde farklı düşüncelerle yaşamayı beceremedi ve nevsine yenik düştü. Peki ailenin diğerleri;
Çocuklar kaldı bir başına artık anneleri ve babaları öldü. anne ölürken elindeki kızda ölüyor ve geride sadece ailenin en büyük kızı ve 2 erkek kardeşi kalmıştır. Erkek çocuklarının biri donmuş kalmıştı. kız kanepenin arkasına kaçmış ve erkek çocuklarının biri askere tepmeler yardırmaya başlamıştı. Tabi tekmeler o kadar sertti ki askerler o çocuğuda orada öldürüvermişti. Çocukların ikisi de donmuştur. askerlerden en önde olanı yani anne baba ve kardeşi öldüren askerle kız göz göze geliyordu. Asker gülüyordu. Kız içinden bir gün sizden ailemin, ülkemin ve dinimin öcünü alıcam diyor ve askerler gülürek çıkıyordu.
Ve geride yıkılmış bir aile vede ülkesinin, dininin ve ailesinin öcünü almaya yemin etmiş bir kızla Aklını yitirmiş bir erkek çocuğu bıraktılar.
DEVAMI PAZAR GÜNÜ…
YAZAR:YUNUS EMRE SÖZGEN
TARİH:16.04.2013
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.