Bitmeyen Aşk
Bir varmış bir yokmuş diye başladı bizim masalımız...Öylesine tutkun öylesine aşıktık ki kimsenin gücü yetmedi aşkımızı devirmeye.
Bir zamanlar bir kız ve erkek tanışıp sevgili olma yolunda ilerlemeye başlamışlar ama ileride önlerine ne çıkacaklarından habersizdirler.İkisinin de eski yaraları vardır unutamadığı insanlar vardır bunlar birbirlerine ilaç olmaya karar verirler.Geçmişi olduğu gibi ileride bırakırlar ve farkında olmadan birbirlerine aşık olurlar.Mutlular kimse umurlarında değil dönen dünya bile umursamazlar aldıkları nefesi uçup gider akılları başlarından.Ne var ki erkeğin eski kız arkadaşı ona geri dönmek ister çocuğun aklını karıştırır ki erkeğin aklı karışmamalı sevdiği var giden birinin karşısına geçmesine nasıl müsaade edebilir ki?Bu çocuk kız arkadaşından zaman ister ve kız bu duruma çok kızıp çok gücenir.İki hafta sonunda erkek kız arkadaşını arayıp ben seni tercih ettim der benim kafam karıştı ben onu değil seni seviyorum der.Kız bu durum karşısında sevinsin mi ağlasın mı bilememiş sevgili onu sevdiğini söylüyor ve onu tercih ettiğini söylüyor aşkta tercih yoktur der kız seven insan hiç düşünmeden konuşmaz eski sevgilisiyle diye düşünmüş.Zamanla araları düzelmiş mutlularmış.Herşey tam oldu derken bu seferde kızın eski sevgilisi kıza dönmek istemiş ama kız hiç düşünmeden yok demiş ve sevgilisine bundan hiç bahsetmemiş saçma şey için onu üzmeyi göze alamamış.Kız bu olayın üstüne gerçeklerle yüzleşmiş aslında bu cocuğu hiç sevmemiş boşuna üzülmüş boşuna düşünmüş..Şimdi birlikle olduğu çocuk ilk aşkıymış diğerine aşık olduğunu sanmış ama sonunda herşeyin farkına varmış.Bir kaç yıl sonra evlenmişler söz verdikleri gibi birbirlerini hiç bırakmamışlar.
Ve gökten üç elma düşer;biri erkeğe biri kıza diğeri de okuyucularımıza...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.