GEÇ GELEN UMUT
Evimin balkonundan denizi izliyorum. Ilık esen rüzgâr, dalga sesleri ruhumu okşuyor… Dinlediğim müzik beni çok eskilere götürdü gençlik çağlarımdaki hayat mücadelelerim, huzursuzluklarım, boşluğun içinde kayboluşlarım… O zamanlarım bana hayatın tecrübelerini gerçeklerini öğretti çok yoruldum, kırıldım…
Zaman öyle ilerledi ki nasıl bu zamanlara geldim bilmiyorum bilmekte istemiyorum artık..Yaş 45 küçük köy kasabasında deniz manzaralı evimde öyle huzurluyum ki sabahları kalktığımda deniz,dalgalar,kuş sesleri bana pozitif enerji veriyor. Yıllarca trafik gürültüsü, kalabalıklar şimdi ne kadar zor günler olduğunu daha iyi anlıyorum… Bahçeme girdiğimde rengârenk çiçekleri görmek onlarla ilgilenmek, ayrı bir zevk… Hayvanlarım, bitkilerim benim enerji kaynağım oluyor… tabi en önemlisi hayat arkadaşım onunla yeniden doğdum,sevgilim,eşim,arkadaşım,sırdaşım,ailem her şeyim onunla kimsenin eksikliğini hissetmiyorum mutluluğu,aşkı,sevgiyi onunla yaşıyorum,çıkarsız sorgusuz kavgasız bedenimde rahat ruhumda.Ruhumu onunla temizledim bennn…Yaşam bizim için kaybettiğimiz zamanı eksiksiz doldurmakla geçiyor.para,eşya vs. umrumuzda değil!!! Sabahları sporumuzu yapıyor, kahvaltımızı yapıp bahçemizin tadını çıkarıyoruz, öğlen yemeğimiz ya denize karşı yada ormanlık bir alanda geçiriyoruz, akşamları saatlerce karşılıklı oturup birbirimizi dinliyoruz, kendimize eğlenceli anlar yaratıyoruz, çocuklar gibi saklambaç oynuyoruz bazen voleybol bazen ip atlıyoruz yorgunluktan bayılıncaya kadar tadını çıkarıyoruz daha sonra çimlerin üzerine kendimizi atıyoruz özel anlarımızı yaşıyoruz… Bazen bir rüyada olduğumu düşünüyorum her an uyanacak bozulacak gibi geliyor öyle mutluyum ki yaşamım boyunca mutlu olmayı çok bekledim istedim işte o anlarımı öyle yaşıyorum ki bozulmaması için her şeyi yaparım…Ben umudumu bekledim UMUDUM bana geldi….
Sakin sesiz evimde her şeyden herkesten uzak hayatımın anlamıyla olmak bana yetiyor…
Seviyor,seviliyorum,huzurluyum başka ne isteyebilirim ki!!!
10.07.2026
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.